Gå til innhold

Video: Crysis


Anbefalte innlegg

tviler på at noen maskin i dag klarer å kjøre det der tilfredstillende.

Se på bevegelsene til mannen i skogen.. de er langsome og enkle.. sikkert skriptet og så rendret.. Tviler på at det er gjort realtime. Og når de ikke får det til realtime med den beste hardwaren og optimaliserte drivere.. Tviler jeg på at det er noe vil kan få se med det aller første.. ser jo unektelig bra ut da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tviler på at noen maskin i dag klarer å kjøre det der tilfredstillende.

Se på bevegelsene til mannen i skogen.. de er langsome og enkle.. sikkert skriptet og så rendret.. Tviler på at det er gjort realtime. Og når de ikke får det til realtime med den beste hardwaren og optimaliserte drivere.. Tviler jeg på at det er noe vil kan få se med det aller første.. ser jo unektelig bra ut da :)

8407300[/snapback]

 

Ikke at jeg er noen ekspert, men alt ved denne videoen sier meg at det faktisk er autentisk realtime som blir vist. Det er ikke egentlig så vanskelig å forestille seg heller.

 

De nye grafikk/fysikk- motorene, i tillegg til den kraftige Hardwaren som er på markedet nå vil helt sikkert kunne kjøre denne type grafikk. Problemet som har preget PCen over lengre tid er bla en enorm mengde med forskjellige standarder og kombinasjoner på Hardware. Dette blir jo i stor grad endret under DX10, og jeg er sikker på at selv de mest kyniske av oss vil få sitte måpende og siklende innen kort tid.

 

Det eneste jeg er skeptisk til er den vedvarende mangelen på de feteste effektene på multiplayerspill. Alt for mange eksempler på spill som mister litt av glansen idet man går inn i multiplayer. Fysikk-elementer og grafikk som blir "borte" fordi det ikke er kapasitet på servere og nett for å takle de nødvendige datamengdene.

 

Uansett......jeg håper nå i det lengste at denne videoen er ekte, og at spillet kommer til antatt tid. Jeg oker ikke tenke noe annet :dribble:

Lenke til kommentar
Dette er ikke offisielle systemkrav, men et estimat
Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6200 or ATI X1300 - Shader Model 2.0

RAM: 768MB on Windows XP or 1GB on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

 

 

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7600 or ATI X1600 Pro (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5GB+

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

 

Link: http://crysis-online.com/Information/System%20Requirements/

8405073[/snapback]

Ikke mer enn det?

 

Men kan jeg kjøre med alt på max/medium 1280 oppløsning med 7600 GT i SLI, 2gb ram, og amd athlon X2 4800+ ?

 

eller er det dx10 som må til? 8800GTS holder vell mål?

 

EDIT: et estimat.. da så

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
tviler på at noen maskin i dag klarer å kjøre det der tilfredstillende.

Se på bevegelsene til mannen i skogen.. de er langsome og enkle.. sikkert skriptet og så rendret.. Tviler på at det er gjort realtime. Og når de ikke får det til realtime med den beste hardwaren og optimaliserte drivere.. Tviler jeg på at det er noe vil kan få se med det aller første.. ser jo unektelig bra ut da :)

Du har ikke fulgt med så mye du?

 

Spillet har stått i "stands" på diverse "happenings" slik at folk har fått spilt det osv, finnes masse videoer av spillet også, ta ett søk på www.gametrailers.com så ser du.

 

Så det er nok realtime jo ;)

CryTech folka er ekstremt gode på og få tøyd ut mye ut av lite!

Lenke til kommentar

Recommended Requirements:

 

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D): Core 2 Duo 6600 "Check"

 

Graphics: Nvidia 7600 or ATI X1600 Pro (SM 3.0) or DX10 equivalent: GF 7950 GT "Check" Ikke DX10, men men. DX10-versjon har jeg hvertfall :!:

 

RAM: 1.5GB+: 2 gig "check"

 

HDD: 6GB: Har Mer enn nok

 

Internet: 512k+ (128k+ upstream): 12 mbit

 

Optical Drive: DVD: Joda

 

Fata1ty lydkort

 

Software: DX9.0c with Windows XP

: Vista Ultimate "check"

 

Ser bra ut. Er vel første gang jeg har informert om specs.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...