Tandamram Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Sony Computer Entertainment has patented a “hand-held computer interactive device” that has the ability “to capture a user's hand movements.” But in addition of doing so by detecting the movement of the hand through motion sensing like the Wiimote does, the Sony patented controller can also capture your finger, hand and palm movements. TeamXbox Høres ganske interessant ut, men tenker at dette kommer til å være på utviklerstadiet i ganske mange år før vi ser noe på markedet. Edit: La til bilde. Endret 13. april 2007 av WonderStivi
Filmvenn Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Selv om det er litt anderledes ble det der for mye wannabe-Wii det der for meg.
Blomvik Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Forventer at den blir en flopp sammens med alle andre lignende kontrollere som har poppet opp til tider, men det hadde ikke gjort meg noe om jeg tar feil.
BåGan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det var jo en revolusjon da Nintendo gjorde om fjernkontrollern til wiimote! Ser spennende ut den der. Kan ikke se for meg den tar over som standard håndkontroll tho.
GeCcO Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Enda en Nintendo rip-off fra Sony. 8378670[/snapback] På hvilken måte da? Ser ikke at Nintendo har noe lignende i alle fall, eller? Er blitt populært å si at alle som lager en kontroller utenom det vanlige, som f.eks. holdes i en hånd er rip-off fra Nintendo. Tenk på den stakkarn som fant opp fjernkontrollen til tv'n, hvordan tror du han føler seg etter at Nintendo totalt rippet formen til den og lagde en kontroller av den Endret 13. april 2007 av GeCcO
Bear^ Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Pluss Dryss på en liten smule Og voila. Du har Sony's "nye" kontroll.
Nimrad Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Motion sensing til Wii er ikke noe nytt konsept det heller da om dere trodde det. Bare nytt (og veldig bra utført i tillegg) innen gaming.
Allt í lagi Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 blabla... ripoff fra nintendo er jo det eneste man hører om i disse dager. Tror noen virkelig at nintendo er enerådende når det gjelder å komme med ideer? Tenk på han som oppfant hjulet, han må være sur på alle som har kopiert og forbedret ideen hans.
boundishh Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) koser dere nå tenker jeg dere nintendo-fans. nå som dere kan klage mer på sony ripper(ehh nei) ideene. og bear den hansken er jo fra 1988 eller noe. Så den er garantert ikke bygd opp på lignede måte og er sikkert ikke på langt nær så nøyaktig som . den sony har patentert Endret 13. april 2007 av fanboy
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nei, og hva så? Er det ikke litt tilfeldig at Sony kommer med motion-sensor-aktig kontroller denne generasjonen?
tidus2k4 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Helt latterlig at alle skal syte over nintendo rip-off igjen. Den likner ikke engang. if såfall har Nintendo rippet off en vanlig tv fjernkontroll Endret 13. april 2007 av tidus2k4
Blomvik Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Øy, det finnes ørten slike hansker i ulike former, finesser og funksjonaliteter. Spiller det noen rolle hvem som var først, når ingen andre har lykkes i å komersialisere en "hanske-kontroller" så må vel sony få lov til å gjøre ett forsøk.
boundishh Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 hvem var det som tok patent på motion sensing før nitendo da? Jo det var Sony.
Snikpellik Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 koser dere nå tenker jeg dere nintendo-fans. nå som dere kan klage mer på sony ripper(ehh nei) ideene. og bear den hansken er jo fra 1988 eller noe. Så den er garantert ikke bygd opp på lignede måte og er sikkert ikke på langt nær så nøyaktig som . den sony har patentert 8378891[/snapback] Jeg er Nintendo-fan, men ingen fanboy. Du må lære å skille mellom de to, fanboy. Ikke skjær alle under en kam, for da blir det nemlig du som sitter igjen som den store taperen. Min mening om denne saken? Slike ting pleier ikke å gå bra har historien vist, men blir det bra utført kan dette vise seg å bli kult. Sony har ikke hermet etter Nintendo her, men det er helt sikkert en grunn til at de gjør dette, akkurat som det var en grunn til at de implenterte bevegelsessensorer i Sixaxis etter at Nintendo gjorde dette med sin kontroll (ok da, sistnevnte var litt mer herm).
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Helt latterlig at alle skal syte over nintendo rip-off igjen. Den likner ikke engang. if såfall har Nintendo rippet off en vanlig tv fjernkontroll 8378926[/snapback] Ja, for en vanlig fjernkontroll har motion sensors Den ligner kanskje ikke så veldig i design, men herregud, hvis Sony har hatt dette i tankene lenge, hvorfor ikke patentere den for lenge siden? Jo, fordi de fikk ideen av Nintendo. Om de hadde komemt på det selv hadde den vært patentert for lenge siden. Så enkelt er det.
Saykin Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Enig med Tidus, syns den ser ganske intressant ut og jeg lurer på hvordan den kommer til å funke xD
boundishh Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) det bildet irriterer meg Grønn. 1. rumble pack var ikke på noen måte bygd opp på samme måte som DualShock. 2. ikke den dårlige n64 stikka heller. 3 og alle kjøper 3. party developers nå om dagen se på ms Endret 13. april 2007 av fanboy
Nimrad Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hva er galt med å ta idéen fra nintendo da? Skal man si sony og nintendo hermer etter MS når det gjelder online?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå