Gå til innhold

Hatt en tarantella i 9 år, still alive!


Kverkulf

Anbefalte innlegg

Da jeg var 9 år gikk jeg til innkjøp av en tarantella. Vet ikke hvilken type av tarantela det er, men de har tatt ut giften og sa den skulle leve i 2 -3 år.

9 år etter er jeg blitt ganske lei. De første åra var fine stas og ha en eddekopp.men med åra er jeg blitt sløvere med og gi den mat og vann, synes også den er til bry. Så hva skal jeg gjøre med den? Jeg klarer/gidder ikke ta vare på den lengere. Og er det vanelig at de lever i hele 9 år? Eller bør den klomme i Guniness redkorbok etter og ha levd over 3 ganger så mye, hvis den maks kunne blitt 3 år?

 

Tok en råsangs på og poste her.

Endret av Kverkulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Taranteller kan bli godt over 20 år, så det er nok ingen rekord nei.

 

På www.reptilfreaks.no er det alltid noen som vil adoptere den. Prøv der :)

Lenke til kommentar
Kankskje foreldrene dine har erstattet den hver gang den døde, så du ikke skulle bli så skuffet? :D

8358243[/snapback]

Hehe!

 

Selvom du er den i verden som har gjort en ting lengst, trenger du ikke komme i Guinness Record Book av den grunn. Jeg er kanskje den personen som har spist flest C-vitamintabeletter på en dag, fordi en gang spiste jeg 30 stykker. Jeg kommer ikke i Guinness Record Book av den grunn.. :)

 

Det må være noe unikt.

 

Prøv igjen om 20 år, så kan du nok komme i boken.. :)

Lenke til kommentar
Hehe.

 

Du har jo et alternativ da. Kutte ut de tre siste bokstavene i nicket ditt. :)

8371011[/snapback]

Haha.. Den slo ann :p

8371027[/snapback]

Tenkte meg det.. :)

 

Lurte på om det var derfor du hadde valgt det nicket.

 

Synes jeg ser det for meg.. :hmm:

 

Hmm.. Hva skal jeg ha som nick på diskusjon.no

*mr. edderkopp bæsjer en stor, brun-gul klatt på enter-tasten*

Jeg skal kveeeerke deg din ... Hmm.. Kverke.. Hvem vil jeg kverke? Edderkoppen! "Kverkeedderkoppen"? Njaa.. Må finne et navn. Ulf! Wheey! Kverkulf.. :)

Lenke til kommentar
Kankskje foreldrene dine har erstattet den hver gang den døde, så du ikke skulle bli så skuffet? :D

8358243[/snapback]

Hehe!

Jeg er kanskje den personen som har spist flest C-vitamintabeletter på en dag, fordi en gang spiste jeg 30 stykker.

 

8367897[/snapback]

 

Kan garantere deg at det ikke er i nærheten av noen verdensrekord. :)

 

Er forresten en ganske informativ tråd på SA-forumet om å sette verdensrekord:

 

http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=2422990

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Her er den lite søt da el?

8415047[/snapback]

 

Det er en Grammostola Rosea utifra hva jeg ser på bildet. Disse kan bli veldig gamle.

 

Min edderkopp (Brachypelma Smithi, 1 år gammel)

 

EDIT: Ikke bruk sand i terrariet, dette misliker edderkopper STERKT. Bytt ut til ugjødslet naturtorv eller bark snarest!

post-55438-1176927531_thumb.jpg

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Selvom du er den i verden som har gjort en ting lengst, trenger du ikke komme i Guinness Record Book av den grunn. Jeg er kanskje den personen som har spist flest C-vitamintabeletter på en dag, fordi en gang spiste jeg 30 stykker. Jeg kommer ikke i Guinness Record Book av den grunn.. :)

 

Det må være noe unikt.

 

8367897[/snapback]

Pft. Det er mer enn 30 i en boks, og jeg har da hylt nedpå såpass i min tid på jorden som idiot. Den lakserende effekten lot vente på seg til fordel for en mageknip fra dundas.

 

Dessuten må rekordforsøk bevitnes av en eller annen offentlig pudding, og jeg tviler på at snuten gidder å stille for å se deg knaske C-max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...