Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så episode 9 nå og merka hvor mye PB har tapt seg. Den er jo nesten helt blottet for spenning. Hu stygge Grethcen-dama irriterer meg så grenseløst. Og hun kom seg selvfølgelig løs igjen, da jeg nesten fikk et lite håp om at vi skulle bli kvitt hun for godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så episode 9 nå og merka hvor mye PB har tapt seg. Den er jo nesten helt blottet for spenning. Hu stygge Grethcen-dama irriterer meg så grenseløst. Og hun kom seg selvfølgelig løs igjen, da jeg nesten fikk et lite håp om at vi skulle bli kvitt hun for godt.

Det har tapt seg, ja. Men ikke så mye at serien er dårlig.

Hu stygge Grethcen-dama....

Hu er ikke stygg. Hu er deilig

Skrevet

Selve sminken synes jeg får Grethcen damen til å virke... irriterende. Føler bare at jeg hater hun. Og om hun er deilig, så er det litt 50/50. Men men, smakssak

Skrevet

Jeg syntes hun er pen, jeg. =)

I serien er hun en skikkelig jævel, men karakteren hennes er såpass sterk og flink. Hun er smart og tøff, samtidig viser hun ydmykhet over sjefen sin. Jeg liker at hun er med, jeg, selv om jeg ikke "heier" på henne. :p

Skrevet
Jeg tror kanskje jeg hadde likt hun hadde det ikke vært for det bitchy holdningen og at hun minner meg forbanna mye om en ekkel lærer jeg hadde en gang :(

Du hadde en lærer som så sånn ut? Fy faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...