Gå til innhold

Hvilket GTA spill er den beste hittil?


Hvilket GTA spill er den beste hittil?  

225 stemmer

  1. 1. Hvilket GTA spill er den beste hittil?

    • Gta
      12
    • Gta - London
      1
    • Gta2
      13
    • Gta3
      26
    • Gta - Vice city
      83
    • Gta - San Andreas
      90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personelig liker jeg GTA: VC best, ikke fordi det var så veldig mye nytt men fordi det forbedret alt det nye i fra GTA 3 (flyging f.eks.) også kan man kjøre motorsykkler. Dessuten er GTA: VC det første spillet i serien som lar deg bruke hammer, motorsag, skrujærn (min favoritt :devil: ) osv. som våpen.

Lenke til kommentar
De som sier VC er bedre, prøv å spill VC rett etter SA, det er umulig! S hadde for mange bra oppgraderinger =)

8499109[/snapback]

 

Ikke noe problem.

 

Av III, VC og SA er det bare VC jeg har spilt gjennom mer enn én gang. Siste gang var i vinter. Stroryen, byen, musikk - ALT er så å si perfekt!

 

Joda, savnet jo sykler, fly osv, men det var kun før jeg begynte på det. Med en gang jeg hadde startet på Vice City ble jeg sugd inn i den verdenen - og alt som var bedre i SA kunne bare henge seg.

 

Noen som husker dette øyeblikket fra Vice City?

Denne scenen er en av favorittscenene mine fra VC.

Ikke trykk på linken hvis du ikke har spilt igjennom spillet!

 

Rub Out

Lenke til kommentar

Eller kanskje folk rett og slett liker San Andreas bedre enn Vice City? :ph34r: Jeg har spilt alle i serien, bortsett fra London 1969 og 1961 + de håndholdte versjonene (GBA + PSP), men synes fremdeles at SA er bedre enn VC. Ikke fordi VC er mye dårligere, de har alle sine styrker og svakheter. Det blir jo en smakssak. Noen liker gangster og 90-talls vestkyst-settingen i SA, andre foretrekker 80-talls Miami og mafiasettingen, mens jeg foretrekker den moderne New York-inspirerte settingen i GTA III (hvilket minner meg om et foredrag angående den forskjellige smaken blant folk: What we can learn from spaghetti sauce).

 

Men du er nok inne på noe. De som nylig har blitt kjent med serien spiller nok SA først, og det er nok verre å gå fra SA til VC, enn fra VC til SA, når du er ny til serien. Vi som har spilt dem i kronologisk rekkefølge lar ikke dette bry oss i så stor grad, blant annet pga. nostalgi. Og som du sier vil jo de som kun har spilt SA stemme på SA, noe annet ville vært merkelig.

Lenke til kommentar
Har jeg rett i at mange som stemmer SA aldri har spilt VC?

Virker som oss som har spilt hele serien stemmer VC men de som er unge og har bare spilt SA er de som stemmer SA opp.

8544275[/snapback]

Niet!

Begynte i 2001 med GTA2, og har spillt alle kronologisk siden den gang, kan med hjerte i handen si at jeg liker SA bedre enn alle de andre ;)

Lenke til kommentar

Har spilt igjenom alle GTA spillene og de to som fanger meg mest er Vice City og San Andreas. Men stemte SA pga den har litt mer landskap noe jeg savnet i VC...

 

Men er ikke mye som skiller de 2 for meg.... London fikk jeg egentlig aldri helt sansen for, virket litt sånn sløvt i mine øyne....

Lenke til kommentar

GTA VC selvsagt! Har aldri spilt et spill så mye.. Mye av tiden gikk riktignok med til å leke rundt i gatene, fly og tulle, men likevvell..

Genial historie, geniale oppdrag, genialt soundtrack, genial atmosfære og feeling. Alt stemte!

 

SA var et stort spil det og, men alt stemte ikke like godt som VC...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gta - San Andreas

 

Det er selfølgelig Gta - San Andreas !! Det er bra da

8500651[/snapback]

 

 

Det er jo Gta - San Andreas :D  helt klart

8782508[/snapback]

 

Du er klar over at du har postet 2 ganger i denne tråden, ikke sant?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
sorry, jeg måtte bare :p
Lenke til kommentar
Vice er min yndling. Musikken(!!), stemningen, bilene, historien, alt var perfekt! Aaaaah, det spillet er en evig klassiker.

8789978[/snapback]

Jeg elsker det spillet, det er det beste hittil i serien. Elsket mafia- og 80talls-følesen. Uforglemmelig...

 

SA kommer på en god 2.plass, selv om jeg ikke likte de niggah-greiene så mye...

 

Bitex:

Du er klar over hva gangbang er? :innocent:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har jeg rett i at mange som stemmer SA aldri har spilt VC?

Virker som oss som har spilt hele serien stemmer VC men de som er unge og har bare spilt SA er de som stemmer SA opp.

8544275[/snapback]

 

Jeg er ung men syns vice city eier san andreas.

Mye kulere spill ihvertfall til pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...