Gå til innhold

Hvilket GTA spill er den beste hittil?


Hvilket GTA spill er den beste hittil?  

225 stemmer

  1. 1. Hvilket GTA spill er den beste hittil?

    • Gta
      12
    • Gta - London
      1
    • Gta2
      13
    • Gta3
      26
    • Gta - Vice city
      83
    • Gta - San Andreas
      90


Anbefalte innlegg

gta 1

 

vis dere har lakt merke til det så er det 3 byer man kan ha, vice city, san adreas og liberty :D

 

derfor er det best, mest variasjon på byer nesten, husker jeg altid elsket og gå på vannet i den ene byen ved brua for og finne tanksen :innocent: var tider det. savner det, nå finner jeg det bare men det lægger som et helvette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm jeg likte GTA: Vice City veldig my også men, GTA: San Andreas er det beste grunnet at det var mye større. Enig i at GTA: Vicy City hadde mye bedre musikk, men når man kan lage sin egen radistasjon i GTA: San Andreas har ikke det så mye å si ;)

8322773[/snapback]

Man kan også lage sin egen radiostasjon på vice city... innpå programfiler-rockstargames......... ligger det en mappe som heter mp3 legg mp3 filer der så får du din egen radiostasjon

Lenke til kommentar

hmmm... detta var vanskelig... GTA var det første jeg prøvde. så det var jo spesielt, har jo litt forhold til det da :cool:

 

men må nok gå på San Andreas jeg også. veldig bra spill... så gleder meg til neste ja :dribble:

 

EDIT: må også legge til at jeg har ikke spillt GTA London. så hvordan dette var/er aner jeg ikke...

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Hmmm, tricky one. Elsker Vice City pga. miljøet, stemningen og musikken (full fart nedover stranden i solnedgangen, i en BF Injection med den der Luftballong-sangen, nice! :D)

 

Digget også GTAIII, mye pga. bilene som var dritkule. F.eks Hummer'en som kunne kjøre opp de sykeste nesten-loddrette skråningene. Utrolig morsomt. Den kunne muligens det i Vice City også, men der var det ingen skråninger å kjøre opp :\ Digget også å fly i GTAIII, man fikk en sånn god sense of achivement (i mangel av et norsk ord) når man fløy rundt i "timesvis" i et fly som de fleste gikk rett i vannet med etter å ha forlatt rullebanen.

 

San Andreas: Mange bra offroad-muligheter (dog, ikke mange Hummere å finne og den som fantes var ikke like god som den var i GTAIII), myyye bra cruisemuligheter. Man kunne jo kjøre rundt på kartet i en time uten å kjøre på den samme veien mer enn én gang. Endelig mange gode fly-muligheter, og ikke minst det faktum at man kunne svømme :D

 

Alt-i-alt tror jeg San Andreas er min favoritt, men de to foregående hadde mer den gode GTA-følelsen, så de kommer jævlig nært oppunder San Andreas.

Lenke til kommentar

Får hive meg på her. Er såpass gammal at hip hop, gangsta og bling bling ikke er noe for meg. San Andreas hadde kvaliteter men jeg synes nå stemningen i Vice City var mye bedre. Digga Lazlo og V-Rock. :!: Teknisk sett var selfølgelig San Anderas helt rått med fly og det vanvittig store landskapet man kunne kjøre rundt i. Hadde man lagt en Vice City Story til San Andreas så hadde det blitt en innertier. Blir VELDIG spennede å se hva slags settings GTA 4 blir.

 

Forresten interessant at så mange av dere like Vice City bedre. Får håpe Rock Star har lyttet til sitt publikum at flere mener det samme som oss :D

Lenke til kommentar

Må bli GTA San Andreas eller GTA Vice City.

 

Vice City fordi:

- Bra historie

- Bra soundtrack

- Grei størrelse på byen

- Har spilt det ALTFOR mye! :p

 

San Andreas fordi:

- Bra historie

- Bra soundtrack (elsker hiphop)

- STORT område!

- LA-feel (Compton, Crips, Bloods)

- Mange muligheter utenom historien

 

Sikkert mer også, men dette er hva jeg kommer på for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Vice City et uten tvil det beste i mine øyne.

 

Hovedgrunnen er vel musikken og storyen. Og måten de skildret 80 tallet på var jo helt perfekt.

 

For dere som ikke er klar over det er Vice City VELDIG inspirert av filmen "Scarface". Når dere ser filmen vil dere kjenne igjen flere av de sentrale plassene i spillet.

Lenke til kommentar

Rart de fleste av dere er så negative til GTA III

 

Tror aldri jeg har blitt så overaska som den dagen jeg skulket skolen og tok bussen til ekjøp å kjøpte meg GTA 3.

 

Plutselig var hele GTA-sjangeren forandret.

 

Tror aldri jeg har brukt så mye tid på et spill.

 

Må nok si at jeg liker 3'ern best pga utrolig nice story og ekstremt varierende oppdrag..

 

Men siden jeg såvidt husker dette spillet så er jo San Andreas den klare vinnern:D

 

Hadde også ekstremt mye morro med GTA2 husker jeg.

Lenke til kommentar

For meg vil Vice City alltid være det beste. Jeg vokste opp på 80-tallet så det blir mye nostalgi med all musikken på radio og hele Miami Vice-stilen (digger serien).

I San Andreas brukes det ALLLLLT for lang tid på gangsta-nigga delen før spillet åpner seg opp. Holdt på å gi opp spillet flere ganger mens jeg enda rota rundt i drepte Ballas.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...