Gå til innhold

Hvilket GTA spill er den beste hittil?


Hvilket GTA spill er den beste hittil?  

225 stemmer

  1. 1. Hvilket GTA spill er den beste hittil?

    • Gta
      12
    • Gta - London
      1
    • Gta2
      13
    • Gta3
      26
    • Gta - Vice city
      83
    • Gta - San Andreas
      90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på Vice City, av samme grunn som et par har nevnt tidligere. Jeg vokste opp på 80-tallet, så det blir mye fin nostalgi. God musikk, fengende historie, masse kjente og dyktige skuespillere som låner ut sine stemmer. :)

 

På nr. 2 plasserer jeg San Andreas. Det som trekker ned for meg er hele hip hop opplegget. Ikke at jeg ønsker å tråkke noen på tærne her, men det er en form for musikk og kultur jeg MILDT sagt ikke er noen tilhenger av. Det som trekker opp, er selvsagt alle de ekstra tingene man kan gjøre, som å skaffe nye klær, gå til frisøren, forspise seg på gatekjøkken, og hovedfiguren kan ENDELIG svømme! :roll: Dette er ting som hadde gjort GTA3 og Vice City litt bedre.

 

GTA 3 havner her på nr. 3. Det var fabelaktig da det kom, all den syke volden og grisekjøringen var god terapi for mange, inkludert undertegnede. :!: Dessverre var det ikke det samme å spille igjen, etter et friskt pust som Vice City. Å falle tilbake til den anonyme (usikker på stavemåten) fyren som aldri åpner kjeften etter å ha hørt på skravla til Ray Liotta var nedtur. Flott spill, men jeg kommer nok ikke til å spille det igjen med det første.

 

Grand Theft Auto. "The Police Are About To Have A Real Bad Day". Gode minner strømmer på her, ja. Fantes ikke noe morsommere enn å stjele den ene bilen etter den andre, skyte vilt rundt seg, se hvor mye f**nskap man kunne gjøre før man ble tatt. Og KANSKJE fullføre et opprdag eller to, dersom man kom seg ned igjen. :p Litt urettferdig å skulle sammenlikne dette med de nye spillene, men denne får en 4. plass da.

 

GTA 2. Bleik oppfølger. Bilene er stygge og dårlige. Heftig intro, riktignok, og det er moro at man kan velge folk å jobbe for, ved å "imponere" gjeldende gruppe ved å kverke deres fiender, osv, men det holder ikke lenge. Uff.

 

GTA London prøvde jeg bare så vidt, så jeg kan ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...