Goliath Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hvordan fjerner jeg oppstartssekvensen til EA i CnC3? Finner ingen videofiler jeg kan rename alà BF2/BF2142
thomassit0 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 I BF2 gikk det an å bare slette videosnuttene eller flytte dem til en annen mappe. Prøv å se om du finner noen som heter noe med intro eller noe.
Boye Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Videofilene ligger i kjempefiler, så det blir ikke så enkelt som en skulle tro
Belfez Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 (endret) har ikke prøvd dengamecopyworld link Endret 2. april 2007 av mr_james
Goliath Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 (endret) I BF2 gikk det an å bare slette videosnuttene eller flytte dem til en annen mappe. Prøv å se om du finner noen som heter noe med intro eller noe. 8294387[/snapback] Finner ingen videofiler jeg kan rename alà BF2/BF2142 Ser du ikke teksten jeg skrev nederst i første post, må du kanskje justere brightness på skjermen din eller sjekke om du er fargeblind -- Ja, har bare funnet store videofiler. Damn you EA. Kanskje de har lært fra nettopp BF-serien Endret 2. april 2007 av überGoliath
ManagHead Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 har ikke prøvd dengamecopyworld link 8294578[/snapback] Prøvde den, men ble ikke annerledes her Mulig jeg har gjort noe galt, la den i CnCmappa. Var .exe-fil, så prøvde å kjrøe den og , men fikk da bare opp en feilmelding.
thomassit0 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 I BF2 gikk det an å bare slette videosnuttene eller flytte dem til en annen mappe. Prøv å se om du finner noen som heter noe med intro eller noe. 8294387[/snapback] Finner ingen videofiler jeg kan rename alà BF2/BF2142 Ser du ikke teksten jeg skrev nederst i første post, må du kanskje justere brightness på skjermen din eller sjekke om du er fargeblind -- Ja, har bare funnet store videofiler. Damn you EA. Kanskje de har lært fra nettopp BF-serien 8294947[/snapback] Så det nå, men er sikker på at det ikke var der første gangen jeg var innom
Doc_Chronic Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Dere er skikkelig utsatt for tidsklemma eller?
ManagHead Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Akkurat det at en sparer tid er egentlig en bonus for meg, men jeg blir så lei av å se den logon for hver jæ*** gang jeg starter opp et spill
thomassit0 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Syns det er jevlig irriterende jeg og. Akkurat som på DVD'er, feks på serier, hvor man må se alle de intro greiene hver jevla gang. Burde vært mulig å hoppe over sånt i alt som er av spill, film og serier.
Matias Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Burde i det minste ha mulighet for å slå den av i options.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå