Gå til innhold

Trailer fra Grand Theft Auto IV


Anbefalte innlegg

Men noen som vet om dette skal forestille Liberty City eller New York? Jeg vet at LC er en etterlikning av NY, men siden byen så såpass identisk ut denne gangen (jeg så likheter overalt) og at vi har vært i LC før, så kanskje GTA-serien prøver å legge handlingen i en virkelig by denne gangen?

8279096[/snapback]

Det tviler jeg på. Dessuten står det jo Liberty City overalt i traileren.

8279262[/snapback]

Jeg klarte bare å se at Liberty City en plass og det var på båten, så det kan jo være den bare kommer fra Liberty City. Ellers Så jeg det sto Liberteen en plass og Liberty Tree (tror jeg :p) en annen plass.

 

Men er helt enig i at det ser ut som Liberty City, spessielt helt i starten med det toget som kommer nedover mot kameraet, ser ut som den banen som gikk over veien opp til mafia bossen.

Vist det er LC så håper jeg de har bygd den ut noe sinnsykt.

8279695[/snapback]

 

 

Pluss Liberty Ferry Terminal og Liberty på den ferga som ligger der. Regner med at det er Liberty City, i en buffed up versjon. Det ser kos ut da. Gleder meg til pc-versjonen, klarer ikke auto-aim/spake-sikting. Men kjøper det nok på 360 i oktober =D

Endret av Bunder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vi få en bekreftelse på hvor han er fra? Han kan være russer, balkan-boer eller fra Midtøsten...

 

Skal se litt rundt...

 

Her er det wikipedia sier:

 

The trailer is about 1:03 in length, and it reveals that the game takes place (at least partially) in Liberty City, a fictionalised version of New York City, and an immigrant with a heavy Eastern European or Russian accent, who appears to be the main player character. The character has a brief monologue: "Life is complicated; I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different." Then the trailer ends with the "IV" logo.

 

Da kan vi droppe Midøsten-teorien...

8274569[/snapback]

Hvorfor det? Selv om et eller annet naut har skrivd på Wikipedia at mannen er russisk eller øst-europeisk betyr det ikke at han må være det. Han er nok antakeligvis det, men Wikipedia kan nok også ta feil.

 

Uansett ser spillet fettt ut. Lurer på om de bare kommer til å ha med New York (Liberty City?), eller om det også blir andre storbyer som i San Andreas.

8277610[/snapback]

 

Det er østblokk og balkan som er mest kjent for menneskesmugling. Aksenten er heller ikke fra midtøsten, men østblock- balkaninspirert. Det er uansett en "tegneserieaksent".

Lenke til kommentar

Til alle dere som sier at "traileren var så kjedelig, den viste ingenting fra gameplayet, fysikken osv..." - Dette var en Teaser, en teaser skal liksom pirre nyskjerrigheten vår og la oss sitte igjen med en masse ubesvarte spørsmål som en Trailer forhåpentligvis vil vise oss når den tiden kommer.

 

Denne Teaseren skal la oss sitte igjen lengtende etter mer... - Det har den ihvertfall klart hos meg. :)

Lenke til kommentar

Håper at det er multiplayer på dette spillet, ulikt fra GTA 3 til Vice City Stories. Syns det å ikke inkludere offisiell multiplayer på de senere GTA spillene er skuffende, ettersom både GTA 1 & 2 hadde det.

 

Vi må jo ty til de buggete Multi Theft Auto (www.mtasa.com) eller San Andreas Multiplayer (www.sa-mp.com) moddene for å i det kunne linke på GTA 3+ til PC, men nok offtopic nå.

Lenke til kommentar

Liberty City er jo New York, bare i forkledning. På samme måte som at i The Simpsons så sier de "Monald Muck" isteder for Donald. Det kalles humor. Det er morsomt. Utrolig likt RockStar dette her da med ordspill overalt og overdrivelsen av det Amerikanske samfunn.

 

Uansett, teaseren her viser veldig veldig mye. F.eks er det såsi bekreftet etter å ha sett den i detalj at det mest sansynligvis er Euphoria Engine som tar seg av fysikk og animasjon. Det så veldig bra og smooth ut på en måte som RockStar aldri har gjort tidligere. Så jeg går ut fra det. Dersom det ikke er det, blir jeg jo seff skuffet men..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...