Gå til innhold

Trailer fra Grand Theft Auto IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafisk sett synes jeg det så bra ut, men teknisk sett ble jeg ikke imponert. Er blitt så vant med grafikk på høyde med Gears...  :hmm:

8273716[/snapback]

 

Men så er jo GTA litt større områder enn gears of war. Og litt mer variert gameplay?

8274057[/snapback]

 

Nå sa han jo at han er vant med GeoW-grafikken, så akkurat det tenker jeg går over :thumbup:

 

Hva traileren angår ser spillet ut til å bli storveis, men jeg håper SÅ INDERLIG GJERNE at gameplayet forandres. Blir gameplayet i IV helt likt de forrige veit jeg ikke om jeg vil ha dette.

Lenke til kommentar

Ein kort film som ikkje viste noko særleg av spelet. Det var no fint at vi fekk vite kva for ein by handlinga foregår i denne gongen, og grafikken såg jo bra ut. Men som andre har nemnt før håper eg det kjem noko nytt i dette spelet. Dei bør i alle fall få ein brukbar AI i dette spelet. Viss ikkje trur eg at eg står over dette spelet.

Lenke til kommentar

Kan vi få en bekreftelse på hvor han er fra? Han kan være russer, balkan-boer eller fra Midtøsten...

 

Skal se litt rundt...

 

Her er det wikipedia sier:

 

The trailer is about 1:03 in length, and it reveals that the game takes place (at least partially) in Liberty City, a fictionalised version of New York City, and an immigrant with a heavy Eastern European or Russian accent, who appears to be the main player character. The character has a brief monologue: "Life is complicated; I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different." Then the trailer ends with the "IV" logo.

 

Da kan vi droppe Midøsten-teorien...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Som ttt sier, traileren viser ingenting om hvordan det er å spille. Mange av dere skryter av folkemengden i gatene, men det er langt fra sikkert at det blir å være sånn når man faktisk spiller. AIen ser vi ingenting av, og dere som har prøvd de forrige spillene i serien vet at den er ganske dårlig. Lurer også på hvordan fysikken blir.

Lenke til kommentar
Spillet så bra ut, men traileren var kjedelig som bare det. Den viste ingen action eller fysikk.

8274556[/snapback]

 

Som vanlig viser Rockstar bare en liten smugtitt, det samme har de gjort med de tidligere gta spillene. Syns det er greit jeg. Blir kjedlig å få vite alt med èn gang og så vente i flerfoldige måneder enn at vi får servert litt og litt som små apetittvekkere.

Lenke til kommentar
Kan vi få en bekreftelse på hvor han er fra? Han kan være russer, balkan-boer eller fra Midtøsten...

 

Skal se litt rundt...

 

Her er det wikipedia sier:

 

The trailer is about 1:03 in length, and it reveals that the game takes place (at least partially) in Liberty City, a fictionalised version of New York City, and an immigrant with a heavy Eastern European or Russian accent, who appears to be the main player character. The character has a brief monologue: "Life is complicated; I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different." Then the trailer ends with the "IV" logo.

 

Da kan vi droppe Midøsten-teorien...

8274569[/snapback]

Hvorfor det? Selv om et eller annet naut har skrivd på Wikipedia at mannen er russisk eller øst-europeisk betyr det ikke at han må være det. Han er nok antakeligvis det, men Wikipedia kan nok også ta feil.

 

Uansett ser spillet fettt ut. Lurer på om de bare kommer til å ha med New York (Liberty City?), eller om det også blir andre storbyer som i San Andreas.

Lenke til kommentar
Men noen som vet om dette skal forestille Liberty City eller New York? Jeg vet at LC er en etterlikning av NY, men siden byen så såpass identisk ut denne gangen (jeg så likheter overalt) og at vi har vært i LC før, så kanskje GTA-serien prøver å legge handlingen i en virkelig by denne gangen?

8279096[/snapback]

Det tviler jeg på. Dessuten står det jo Liberty City overalt i traileren.

Lenke til kommentar
Men noen som vet om dette skal forestille Liberty City eller New York? Jeg vet at LC er en etterlikning av NY, men siden byen så såpass identisk ut denne gangen (jeg så likheter overalt) og at vi har vært i LC før, så kanskje GTA-serien prøver å legge handlingen i en virkelig by denne gangen?

8279096[/snapback]

Det tviler jeg på. Dessuten står det jo Liberty City overalt i traileren.

8279262[/snapback]

Jeg klarte bare å se at Liberty City en plass og det var på båten, så det kan jo være den bare kommer fra Liberty City. Ellers Så jeg det sto Liberteen en plass og Liberty Tree (tror jeg :p) en annen plass.

 

Men er helt enig i at det ser ut som Liberty City, spessielt helt i starten med det toget som kommer nedover mot kameraet, ser ut som den banen som gikk over veien opp til mafia bossen.

Vist det er LC så håper jeg de har bygd den ut noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

Jeg sytnes traileren var litt liten jeg :p var veldig liet fra selve gameplayet, men bare litt "briefing" med grafikken og byens egne liv kan det vel kalles. Jeg vil se mer fra gameplayet :D

 

Men jeg likte grafikken ;)

 

PS: Tviler sterkt det er liberty City. Jeg vet ikke hva byen heter, men ejg vil tro den er basert på New York. Veldig mye som minnet om New York der, bl.a. en del bygninger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...