Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg fortelle (vise :p) deg om en hard oppvekst?

8403379[/snapback]

 

Ja, den ja! Men den er litt old da :p

 

"Hei, kom å sett deg på fanget til Twingy, så skal jeg fortelle deg om min lange harde oppvekst!"

 

:cool:

 

En annen.. (Lest i gatebil magasinet)

 

Twingy: "Blir du med hjem å se på frimerkesamlinga mi?"

Jenta: "Ja greit"

(Hjemme)

Twingy: "Hmm.. Egentlig så har jeg bare ett frimerke, men du kan få se på soverommet mitt istedenfor"

 

Den funker kanskje hvis du har fått i gang en god samtale først og du bare vil ha ho med deg hjem på slutten.... Men aldri i verden om den funker hvis du bare går rett bort til en fremmed jente uten videre og sier dette her! :p

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Her er soga bak min minneverdige one night stand:

Ingrediensar: Roskilde, uante mengdar øl, ein burrito og ei deprimert jente med matlyst.

 

I matseksjonen inne på konsertområdet stod eg og gomla innpå min 3. burrito for kvelden, og det var snart leggjetid. Eg lengta sårt etter ein paraply i striregnet. (-03)

Framfor meg stod ei dundre på vel 2 meter og ei matchvekt på minst 120 kg. med paraply. Ho såg svolten ut. På mat.

Eg gjekk kjapt til innkjøp av ein ny burrito og langa over til henne, og leverte replikken:

"Eg har to burritoar, denne kan du få stappe i magen, den andre vil eg stappe i tacoen din."

 

Joda, funka den. Har angra sidan. Vakna opp morgonen etter, i god tru om at det heile var ein vond draum. Men telttaket eg planta mine lyseblå i var ikkje mitt.

Det var hengjelås på glidelåsen ut. Eg hadde leatherman. Panikken gjorde at eg ikkje tenkte klart. Eg skar eit hol på ca. 50X50 i veggen lengst vekk frå binna, reiv til meg kilten og sprang det mine skjelvne støvlekledde føter var gode for.

 

Min fyrste og einaste one night stand eg vel å huske. (med gru)

No er eg på veg mot alters og dei dagene med randoms er over, heldigvis.

Kva anna som er heldig, er at madammen ikkje les forum på nettet. Hysj...

8395297[/snapback]

 

Haha! Ler så jeg griner :!:

 

...hvor er tidsmaskinen når man trenger den så sårt...

Lenke til kommentar
Du tror mange unge jenter har stor interesse for frimærke samlinger eller ?

8404898[/snapback]

Du tror at jentene som sier "Ja, jeg vil gjerne se på frimerkesamlinga di" faktisk blir med deg hjem for å se på ei frimerkesamling?

8407538[/snapback]

 

Ja, akkuratt det mener jeg å :p Det er ikke frimerke samlinga som har noe å si... Men det er en morsom måte å spørre om jenta vil bli med deg hjem på ;) (Syns jeg da)

 

... er hvertfall bedre enn det som er så altfor normalt, som ALLE andre sier.

 

Men.. man spør jo ikke en jente som ikke viser interesse i det heletatt om å bli med hjem.

 

Som f.eks "Vil du bli med meg hjem?", Hva tenker ho da? ".. bli med deg hjem og pule da eller.."

 

Mens med min linje så snakker vi frimerker, ikke sex, selvom det er det ho tror uansett.. at dere skal ha sex.

 

Bra å bare si ".. hva med å fortsette kvelden hjemme hos meg" også.

 

Men som sagt.. er ikke rart ho ikke vil bli med deg hjem hvis du ikke har klart å gjøre ho intressert i deg FØR du spør om dette.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Hadde bare jenter falt for Guitar Hero så hadde jeg hatt teken, men dessverre så er det ikke stort annet enn Se Min Kjole som høres riktig ut når jeg plukker opp gitaren.

8410975[/snapback]

 

 

Jeg skal love deg, jenter faller BIG TIME for Guitar Hero. Fy flate altså. Er du god i spillet og i tillegg kan showe litt, er mye gjort ;).

(Snakker av erfaring).

Lenke til kommentar
*snip*

8394256[/snapback]

Her har vi lest The Game eller Mystery Method. :D

8418921[/snapback]

 

Begynte lenge før The Game dukket opp, og har ikke lest Mystery Method (selv om jeg har den liggende et sted...), men jeg har pløyd gjennom ca alt materialet til David DeAngelo (Double your dating), Neil Strauss' Annihilation Method, litt Juggler, litt Lance Mason, litt Tyler Durden/Real Social Dynamics og diverse forummateriale... :whistle:

 

Yep, jeg er kunnskapsjunkie :p

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
Begynte lenge før The Game dukket opp, og har ikke lest Mystery Method (selv om jeg har den liggende et sted...), men jeg har pløyd gjennom ca alt materialet til David DeAngelo (Double your dating), Neil Strauss' Annihilation Method, litt Juggler, litt Lance Mason, litt Tyler Durden/Real Social Dynamics og diverse forummateriale... :whistle:

 

Yep, jeg er kunnskapsjunkie :p

8448792[/snapback]

Jeg skal ikke lyve, The Game er faktisk en utrolig artig bok!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...