Gå til innhold

kuleste hovedperson i ett spill!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

HELT klart kisen i Serious Sam serien....

"Brystvortene mine er som viskelær"..

10hi :wink:

Duke Nukem var (er) også bra...

Og seffølgelig NOLF dama.. aaah. *droool*

Beret

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-19 08:13, skrev Nor_Beret:

HELT klart kisen i Serious Sam serien....

Stramme lyse olabukser, t-skjorte med bombe på, røde sko og ein feit harry beltespenne... Han ER kul azz!

Skrevet

Er egentlig stor fan av alle de gamle characterene fra Lucasarts spillene. Guybrush Driftwood :razz: , Sam'n Max, Bernard i Day of the tentacle osv...

Ellers kan jeg vel (som så mange før meg ) nevne Duke Nukem, Kaleb, LoWang og om ca 10 minutt kommer jeg sikkert på en haug med flere.. :wink:

"Man who stands on toilet is high on pot" - LoWang

For ikke å glemme Monty fra Monty on the run! Genial hopping :wink:

-----------------------

Aqira^Illithid

öf the Superme Council

IRCnet #Freehold

Skrevet

Sam "Serious" Stone ("What are you waiting for? A one-liner?"),

Duke Nukem,

Folka i Day of the Tentacle (Bernard: "There are times in saving the world, when you have to push old ladies down stairs" [ellernosånt]),

Cate Archer (dame med ironi&ben i nesa),

Max Payne,

Larry Laffer,

Velasquez i Traffic Department 2192 (Samme grunn som CA)

I unevnt rekkefölge.

[Edit: skirvefweil++]

ThaPiRAyA

kickass.gif

[ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-12-19 15:27 ]

Skrevet

Kerrigan fra Starcraft. Queen of Blades!

Så har jeg Sephiroth (FF7) og Ganondorf (Ocarina of Time) på 2. og 3.plass.

Digger badguys med sterk personlighet. Må nesten nevne Kefka fra FF6 også, sinnsyk kar.

Skrevet

Hmm... litt off topic ,men jeg så det var så mange FF7 fans her, og jeg bare lurer på en ting: Hvordan slutta ff7, hvordan var siste bossen osv? For jeg tror jeg runna det en gang, men så kom det bare en uendelig av noen stjerner som svede i verdensrommet, etter dette har jeg ikke spilt det (ca 3-4 år siden!)

Skrevet

LarsC: Du nevnte tidligere i denne posten at Duke har stjålet noen av sitatene sine fra Evil Dead filmene. Jeg snublet i går natt over nok et sitat han har stjålet fra en film. Sitat jeg prater om er dette; 'I'm here to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.'

Dette sitat er hentet fra John Carpenter's They Live! fra 1988. Litt forskjell er det riktig nok, da han i filmen sier 'I'm here to kick ass and chew bubble gum and I'm all out of bubble gum.'

Skrevet
trodde dette ble sagt i Army of darkness oxo...vet ikke sikkert :)

Ja. Men husk at Army of Darkness er fra 1993. Eller den er produsert i 1991, men de tok et hvile år før de ga den ut i 1993. Dette er 3 år etter John Carpenter's They Live!.

Skrevet

Verdt å merke seg er også at det her er snakk om "kuleste hovedperson i ett spill", med andre ord er f.eks. Garret, Solid Snake og Duke, som jo er med i flere enn ett spill, utelukket. (Doh...) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...