Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har problemer med at flippen som dekker til usb/lade-pluggen detter ut av seg selv? Utrolig irriterende.

9344085[/snapback]

 

Meget, hehe.. Jeg bare rev den av. Lader den såppass ofte at det er mer irrterende at den er der. Men nå begynner flippen som dekker til minnekortet å bule ut og irritere meg også. (Dog skal jeg la den være på)

 

Har bestilt iPhone, så får se hvor lenge jeg beholder mobilen..

Lenke til kommentar
Prøvde å legge mobilen i vinduet nå som det var litt kaldt, og proppen poppet fortsatt ut. :(

Faren min har også S710 og han har samme problemet.

 

DRIT!

9373747[/snapback]

 

Da er vel neste steg frysern...

9373889[/snapback]

 

Bare sett på (inn) gummien på riktig måte, så ramler den ikke av (ut). :!:

Lenke til kommentar
Skal gi deg 1000kr om du kommer med en metode som funker.

 

Har prøvd alt, så tviler på at du klarer det. :]

9377432[/snapback]

Samme her. Tar nøyaktig 11 sekunder fra pluggen er dyttet på plass og fingeren fjernet, før den er helt ute igjen.. :cry: Vurderer dterkt å bare rive den av. Har ikke hatt noen problemer med smuss som har dekket til kontakten på tidligere telefoner, så ser ingen grunn til at det skal skje her heller..

Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått ny mobil fra elprice og denne virker. 16 dager etter jeg skulle hatt en, men men

 

når jeg setter cden i pcen får jeg beskjed omå laste ned acrobat 8. trykker på linken og laster ned, men cden vil fortsatt ikke starte.... hva gjør jeg feil...

 

 

jeg er litt noob på mob. hva betyr den E som er øverst på skjermen ogover deknigsstrekene? denne er på, vildet si at jeg er tilkoblet noe som koster penger å bruke? brukte msn i sted. hvordan vet jeg at det er wifi jeg bruker og ikke betaltjeneste?

 

 

ellers noen tips for hva jeg bør gjøre med flett ny tlf?

Lenke til kommentar

Du trenger egentlig ikkje noke av det som er på den cd'n.

Det du trenger er activesync om du har XP og tilsvarede prgoram for vista.

 

Bare å søke på google så finner du fram til microsoft sine sider og laster ned.

 

Den E'n betyr at den er på GPRS / EDGE nettet ja. Den bruker wifi når den får det til...

Lenke til kommentar
Den E'n betyr at den er på GPRS / EDGE nettet ja. Den bruker wifi når den får det til...

9385882[/snapback]

E betyr at telefonen er i et område med Edge dekning, og G betyr at den er i et område med kun GSM/GPRS dekning. Så lenge du ikke har satt opp telefonen med internettinnstillingene til din operatør, bruker den wlan.

 

I går kveld gikk jeg lei av den jævla pluggen som kommer ut igjen med en gang jeg putter den inn, så jeg bare tok av bakdekslet på telefonen og vippa hele pluggen ut, uten å ødelegge den. Eneste ulempen jeg kan se med det er at det blir et lite hull inn i telefonen. Valget er jo da i så fall å klippe til gummibiten..

 

Forresten, noen som har et bra vekkeklokkeprogram å bruke? Jeg er aldri våken nok til å velge hvor lenge det er til telefonen skal ringe igjen når jeg slår den av føørste gangen, så jeg sovner bare igjen.. :p

Lenke til kommentar
jeg er litt noob på mob. hva betyr den E som er øverst på skjermen og over deknigsstrekene? denne er på, vildet si at jeg er tilkoblet noe som koster penger å bruke?

 

Den over dekningsstrekene betyr at du her tilkobla med GPRS, og det koster penger ja. MSN er vel foresten gratis fram til 1 sept. i allefall på netcom og telenor.

 

Den som står åleine er om det er dekning eller ei. E for EDGE og G for vanlig GPRS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...