Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver å fyre av et spørsmål....

 

Har Nokia 6280 idag som skal byttes ut.

 

S710 frister, er kameraet bra på denne telefonen eller like "bra" som det jeg har i dag på 6280?.

9284181[/snapback]

 

 

Jeg vil tro kameraet på s710 er ca like bra som på 6280.

Men cluet med windows mobiler er at du kan legge alt du vil av programvare, og får en veldig flerbruksmulig mobil om du er med.

 

Savner du en ting på mobilen, kan du laste ned programmet for å gjøre det mulig.

KAmeraet er derfor ikke så sinnsykt bra generelt sett på smartphones, men faktisk på denne ble jeg imponert over kamerakvaliteten, men skjermen's størrelse har en god rolle i dette.

 

Laster opp et eksempel som er tatt oppe med preikestolen med HTC s710 2mp

Jeg er ikke proff fotograf, men tok med vanlige innstillinger sånn at du vet det.

 

post-94598-1187179978_thumb.jpg

 

Håper det hjelper deg ;)

Tror ikke du kommer til å bli misfornøyd med denne mobilen uansett, knallbra telefon sånn sett :)

Lenke til kommentar
Flott tilbakemelding på kameraet.

 

Har bare skummet testen på Amobil og den ser jo bra ut. Men de påpeker at en må gjennom mange "trykk" for å komme tekstmeldingsbiten.

 

Er dette tungvindt eller helt overkommelig...

9285576[/snapback]

Det veier opp at man skriver så fort.

Jeg gikk også fra 6280 til S710 og det du kommer til å savne mest er at S710 er treig. Ellers er jeg fornøyd siden jeg skriver en del meldinger.

Lenke til kommentar

Alt kan modifiseres ved hjelp av custom snarveier etc. Ikke noe problem i det hele tatt.

 

I tillegg er det MYE enklere å søke opp kontakten før du sender SMS til vedkommende. Det brukte jeg å gjøre.

 

Ustabilitet og treghet førte imidlertid til at min er pensjonist for tiden.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Flott tilbakemelding på kameraet.

 

Er dette tungvindt eller helt overkommelig...

9285576[/snapback]

Det veier opp at man skriver så fort.

Jeg gikk også fra 6280 til S710 og det du kommer til å savne mest er at S710 er treig. Ellers er jeg fornøyd siden jeg skriver en del meldinger.

9285787[/snapback]

 

Alt kan modifiseres ved hjelp av custom snarveier etc. Ikke noe problem i det hele tatt.

 

I tillegg er det MYE enklere å søke opp kontakten før du sender SMS til vedkommende. Det brukte jeg å gjøre.

 

Ustabilitet og treghet førte imidlertid til at min er pensjonist for tiden.

 

-KJ

 

 

Forstår det slik at man kan altså lage snarvei som gjør at en kommer fortere til sms biten. Og at man skriver mye fortere på denne tlf.

 

Men du sier at den er treig. Da mener du til å komme til sms biten eller generelt at den reagerer sent i menyen...

Lenke til kommentar

Ja. Du kan installere tredjepart software som lar deg aksessere SMS med ett trykk.

 

Når jeg sier treg så mener jeg treg til å gjøre edt meste. Starte ting, navigere i menyer og spesielt til surfing. Der går det i sneglefart selv på WLAN.

 

Ble litt bedre med Opera Mini, men selv denne er treg i forhold til Opera Mini på S60 som jeg nå bruker.

 

-KJ

Lenke til kommentar

superegge: Jeg får perfekte videofiler til telefonen ved å bruke et program til Windows som heter PocketDivXEncoder (http://www.pocketdivxencoder.net/) som både er gratis og veldig enkelt å bruke :)

 

Nå lurer jeg på en ting. Finnes det noe GPS-trackingsystem til WM6? Eller en slags PDA-emulator til WM6? Jeg skulle kjørt et trackingprogram som ikke klarer å kjøre på WM6 på grunn av at det er bygd for PDA-telefon, antakeligvis med trykkfølsom skjerm :(

Endret av ronny-andre
Lenke til kommentar
fikk en flett ny s710 i posten i går fra elprice.no

 

 

da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om

 

"fatal feil"

 

"datakrasj- kontakt service"

 

den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig

 

 

har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell

 

 

hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten..

 

 

håper noen kan komme med noen tips

9278416[/snapback]

 

 

 

da er det en uke siden jeg sendte inn igjen telefonen til elprice. i mellomtiden går jeg nesten uten telefon siden den gamle var netcom sperret og jeg byttet til telenor som en del av handelen. den telefonene jeg har fant jeg i en skuff hjemme og slår seg av 3-4 ganger i timen

 

elprice har nå videresendt telefonen for å se om det var selvforskyldt....

 

j#vlig irriterende å gå uten mobil pga elprice sendte ut en ødelagt telefon. skulle gjerne sett at de hadde ytt mer service her og fått ting til å gå fortere. nå er jeg ikke å få tak i av arbeidsgiver osv... en uholdbar situasjon i grunn... blir spennende å se hvor lang tid dette tar. snart 2 uker siden jeg skulle hatt en telefon i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Vi har ganske god dekning trådløst nettverk her på skolen jeg går på (Universitet i Stavanger) , men jeg får "WiFi ikke tilgjengelig" over alt med min HTC S710, men når jeg slår av og på telefonen, ja da kommer det med en gang. Men hvis jeg da skrur WiFi av og så på igjen da kommer "WiFi ikke tilgjengelig" igjen =(

 

Har ikke innstallert noen ekstra themes eller noe i den dur, noen som vet råd?

Lenke til kommentar
fikk en flett ny s710 i posten i går fra elprice.no

 

 

da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om

 

"fatal feil"

 

"datakrasj- kontakt service"

 

den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig

 

 

har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell

 

 

hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten..

 

 

håper noen kan komme med noen tips

9278416[/snapback]

 

 

 

da er det en uke siden jeg sendte inn igjen telefonen til elprice. i mellomtiden går jeg nesten uten telefon siden den gamle var netcom sperret og jeg byttet til telenor som en del av handelen. den telefonene jeg har fant jeg i en skuff hjemme og slår seg av 3-4 ganger i timen

 

elprice har nå videresendt telefonen for å se om det var selvforskyldt....

 

j#vlig irriterende å gå uten mobil pga elprice sendte ut en ødelagt telefon. skulle gjerne sett at de hadde ytt mer service her og fått ting til å gå fortere. nå er jeg ikke å få tak i av arbeidsgiver osv... en uholdbar situasjon i grunn... blir spennende å se hvor lang tid dette tar. snart 2 uker siden jeg skulle hatt en telefon i utgangspunktet.

9343276[/snapback]

 

Du skal jo ha ein leigetelefon i mellomtida, med samme spesifikasjoner.

Makan til rallemikk butikk... hadde det vore litt styr der, skulle du ha fått ein ny mobil.

Lenke til kommentar
Du skal jo ha ein leigetelefon i mellomtida, med samme spesifikasjoner.

Makan til rallemikk butikk... hadde det vore litt styr der, skulle du ha fått ein ny mobil.

9343949[/snapback]

Begynner å bli ganske OT dette her...

Etter det har gått 7 dager kan man be om en erstatningsgjenstand. Det er som oftest en lånetelefon. Den må på ingen måte ha de samme spesifikasjonene, men kunne det mest elimentære slik som å ringe og sende sms. En Siemens C75 vil være helt ok. ;)

 

---

 

Er det noen som vet om en side med en del temaer til WM6?

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med at flippen som dekker til usb/lade-pluggen detter ut av seg selv? Utrolig irriterende.

9344085[/snapback]

Ja. Virker som om problemet er størst når det er varmt.. Virker som den utvider seg akkurat som den som dekker over minnekortet, som nå buler utover. Irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...