Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Takk for det.

MEN denne koster jo 3000 kroner uten abbonemant hos komplett. Har bare 2500 :( Vet ikke om hva den blir her i nerområdet hos el-kjøp eller expert.

Konklusjonen er at jeg burde kjøpe S710? eller S730 ? :)

På å velge f.eks. OneCall Faktura sparer du inn flere hundre kroner i måneden fremfor å ha NonStop eller Fri120, såfremt du ikke sender godt over 1000 meldinger i måneden da, da lønner jo NonStop seg om du ikke ringer.

 

S730 gir deg mer for pengene, men ser ikke like bra ut (hvis noen bryr seg om det) og er bittelitt større. Du kan jo selv sammenlikne telefonene i linken jeg ga deg lenger oppe. Jeg hadde nok utvilsomt valgt S730 dersom valget stod mellom de to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for det.

MEN denne koster jo 3000 kroner uten abbonemant hos komplett. Har bare 2500 :( Vet ikke om hva den blir her i nerområdet hos el-kjøp eller expert.

Konklusjonen er at jeg burde kjøpe S710? eller S730 ? :)

På å velge f.eks. OneCall Faktura sparer du inn flere hundre kroner i måneden fremfor å ha NonStop eller Fri120, såfremt du ikke sender godt over 1000 meldinger i måneden da, da lønner jo NonStop seg om du ikke ringer.

 

S730 gir deg mer for pengene, men ser ikke like bra ut (hvis noen bryr seg om det) og er bittelitt større. Du kan jo selv sammenlikne telefonene i linken jeg ga deg lenger oppe. Jeg hadde nok utvilsomt valgt S730 dersom valget stod mellom de to.

Ja takk. så linken. Men var bare det at det tar litt å bestille telefonen herfra fra evt. el-kjøp eller expert.

Tror faktiskt ikke elkjøp her satser noe på HTC. Noe som exper gjør.

Men expert har bare S710 inne :(

 

Har fri familie.

Og skal fortsette med det.

så derfor er det greit med å sende meldinger til andre. Og ringe familien.

 

Er det verdt å betale 700 mer for S730 da?

Men det jeg sier. er at jeg skal ha abonement hos telenor :)

Lenke til kommentar
Takk for det.

MEN denne koster jo 3000 kroner uten abbonemant hos komplett. Har bare 2500 :( Vet ikke om hva den blir her i nerområdet hos el-kjøp eller expert.

Konklusjonen er at jeg burde kjøpe S710? eller S730 ? :)

På å velge f.eks. OneCall Faktura sparer du inn flere hundre kroner i måneden fremfor å ha NonStop eller Fri120, såfremt du ikke sender godt over 1000 meldinger i måneden da, da lønner jo NonStop seg om du ikke ringer.

 

S730 gir deg mer for pengene, men ser ikke like bra ut (hvis noen bryr seg om det) og er bittelitt større. Du kan jo selv sammenlikne telefonene i linken jeg ga deg lenger oppe. Jeg hadde nok utvilsomt valgt S730 dersom valget stod mellom de to.

Ja takk. så linken. Men var bare det at det tar litt å bestille telefonen herfra fra evt. el-kjøp eller expert.

Tror faktiskt ikke elkjøp her satser noe på HTC. Noe som exper gjør.

Men expert har bare S710 inne :(

 

Har fri familie.

Og skal fortsette med det.

så derfor er det greit med å sende meldinger til andre. Og ringe familien.

 

Er det verdt å betale 700 mer for S730 da?

Men det jeg sier. er at jeg skal ha abonement hos telenor :)

 

 

Når eg kjøpte min s730 hos Lefdal i Bergen betalte eg 2700 for den med nonstop abbonnement,

og er berre 300 meir enn da du må betale for ein s710.

Lenke til kommentar
Kan jeg kalle HTC s710 og s730 for en PDA?

En kompis mente at denne var en mobil! Og at Tytn || var en PDA!

Noen innskudd?

 

Det er vel en mellomting. Eller en mobil med funksjonaliteten til en pda. Hvorfor skal man kjøpe pda lenger

når man får en mobil med de samme funksjonene. Jeg mener at Tytn også er en mobil men den er vel på

størelse med en normal pda

Lenke til kommentar

I det hele og store er det et stort mysterium for meg at det fortsatt er liv i denne tråden. HTC S710 er den dårligste mobilen jeg har eid. Punktum. Om jeg vil ha sirup, så kjøper jeg det på REMA og smører det på brødskiven. Sirup er ikke noe jeg vil ha i mobilen. I tillegg er WM6 tungvint og stappet med bugs, og S710 er satt sammen av de billigste komponentene man får tak i. Det er synd å si det, men jeg brukte 4000 på søppel. Jeg har tidligere postet positivt i denne tråden, men det var før jeg prøvde iPhone. Har man behov for exchange, så kjøp noe annet enn S710 ...

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Kan jeg kalle HTC s710 og s730 for en PDA?

En kompis mente at denne var en mobil! Og at Tytn || var en PDA!

Noen innskudd?

 

den går vel under betegnelsen Smartphone som er en blanding mellom PDA og telefon.

 

når det gjelder kritikken mot telefonen kan jeg være litt enig i at det er litt plastic fantastic når jeg trykker på den.

Lenke til kommentar
Det er smartphone og ikkje pda sida den ikkje har touch screen.

Kan jo fint være en smartphone selv om den har touchscreen da.

 

I det hele og store er det et stort mysterium for meg at det fortsatt er liv i denne tråden. HTC S710 er den dårligste mobilen jeg har eid. Punktum. Om jeg vil ha sirup, så kjøper jeg det på REMA og smører det på brødskiven. Sirup er ikke noe jeg vil ha i mobilen. I tillegg er WM6 tungvint og stappet med bugs, og S710 er satt sammen av de billigste komponentene man får tak i. Det er synd å si det, men jeg brukte 4000 på søppel. Jeg har tidligere postet positivt i denne tråden, men det var før jeg prøvde iPhone. Har man behov for exchange, så kjøp noe annet enn S710 ...

Jeg vil påstå det er den beste mobilen jeg har eid. Eneste bugsen jeg kan si å ha oppdaget er at jeg må ha på tastelåsen for at lyset skal skru seg helt av. WM er vel noget tungvint i forhold til en vanlig mobiltelefon, men når det kommer på muligheten med en smartphone så er jo de utallige flere. Etter å ha vendt meg til det syns jeg ikke det er noe komplisert. Nå har ikke jeg prøvd exchange-støtten, så den skal jeg ikke si noe på. Eneste jeg veit om den er at telefonen fikk mye skryt for den..

 

Og forresten, telefonen ble vel ikke noe dårligere selv om du fikk prøve iPhone? :)

Lenke til kommentar

Hei igjen :)

Lite tid til overs i livet! Mye å gjøre..

Har fått testet min telefon i over en uke snart :)

Bare + fra min side! Finfin på alt! Bortsett fra at jeg ikke ser når jeg er på nett meg gprs nettet? Og at jeg må innpå Oppgavebehandling på telefonen for å få explorer HELT av.

Men ellers. qwerty tastature og resten funker FETT! Har aldri hatt en telefon jeg har skrytt så mye av som denne. Min neste telefon blir fort Htc igjen! :)

Takk gud for Htc S730 :)

Amen :D

Lenke til kommentar

 

Veldig kjekt å sitte på skolen å gjøre notater på telefonen, for så å synkronisere den med PC-en og få opp alle gjøremål i Outlook.

 

 

 

Hei

 

Er det virkelig sant? Får du til å synkronisere notater mot outlook??? Jeg hadde tidligere en IMate KJam, og har nettopp oppdaget til min store skuffelse at HTC S710 ikke synkroniserer notater mot outlook. Hvordan får du til dette????

 

Takk for svar!

 

 

Penelope

Lenke til kommentar

 

Veldig kjekt å sitte på skolen å gjøre notater på telefonen, for så å synkronisere den med PC-en og få opp alle gjøremål i Outlook.

 

 

 

Hei

 

Er det virkelig sant? Får du til å synkronisere notater mot outlook??? Jeg hadde tidligere en IMate KJam, og har nettopp oppdaget til min store skuffelse at HTC S710 ikke synkroniserer notater mot outlook. Hvordan får du til dette????

 

Takk for svar!

 

 

Penelope

Jeg skriver notatene i Outlook, enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...