Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+123498734

qwerty tastaturet , brukes det kun til sending av sms/e-mail , eller kan man dra det ut og bruke det på samme måte som med tastene!?

 

kan jeg feks dra ut tastaturet og gå inn på div menyer og spille av en sang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan brukes uansett, ja. eneste som skjer er at skjermen tilter seg den veien som tastaturet går ut, og layouten blir tilpasset skjermbilde. Men er tungvint og gjøre slik da man uansett må bruke pilene for å navigere.. ellers kan man jo bruke tall da, men er strevsomt det å.. Håper det var svar på ditt spm..

 

Mvh Penrin

Lenke til kommentar
Har fått telefonen, men når jeg prøver og installere HTC cd'n står det at jeg må ha versjon 8.0 eller nyeste av Adobe Flash Player.

 

Har det, og har installert det på nytt, men samme meldingen kommer opp uansett..

 

Noen som vet hvorfor?

9162377[/snapback]

 

Drit i CD-en. Last ned Active Sync 4.5. Er alt du trenger.

Lenke til kommentar

har funnet ut en ting. Jeg har lenge slitt med problemet om at jeg ikke får synkronisert med telefonen, men fant endelig ut her om dagen at telefonen ikke hadde ActiveSync installert. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan få tak i det? sålangt bare funnet PC versjonen..

Lenke til kommentar
Da var en slik en bestilt og jeg gleder meg fælt. Ser ut som en veldig bra tlf. Var det sånn at det går å bruke skype på den?

8570113[/snapback]

Ja, det går fint med Skype. :)

8570789[/snapback]

Nei, hos meg gjør det ikke det. Jeg lastet ned Skype for TyTn, siden jeg regna med at det var en av de som ligna mest på S710, siden den ikke står listet opp der. Men når jeg skal innstallere får jeg bare opp en feilmelding. :( Noen som kan hjelpe meg?

 

Kan anbefale Fizz Traveller. Her har man verdensklokker, alarmklokke (enda bedre enn CT AlarmClock Lite etter min mening :) ), oppgavebehandler (for reiseruter), en hel haug av konverteringer (alt fra skostørrelser for menn og kvinner til fart og størrelser, samt konvertering fra valuta der kursene lastes ned fra IMF eller Bank of Canada). Man kan også få opp værrapporter for flere steder verden over. :)

Et veldig omfattende og godt program :)

Mer om Fizz Traveller:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

* Square Screen Support, Landscape/Portrait Support

* Global Coverage - Over 58,000 cities worldwide

* Local and international time & weather

* International dial codes

* Alarms with snooze & auto repeat support

* To do lists with filtering options

* Currency conversion using updates daily rates

* General conversion of size, weights, lengths, speed ( many more )

* 5 day weather forecasts

* Weather forecast maps with zoom & pan support

* Satellite weather maps

* Airport delays

* Daylight maps

* Customizable interface with amazing new graphics and skins

* Full VGA support for compatible devices including support for TrueVGA

* Full control of downloads, update your weather whenever and however you want

* Active Sync Synchronization

* Download forecasts on the move

* Graphical display to allow you to track your downloads

* Customizable home-screen support

 

Mange programmer og spill kan lastes ned fra http://phone.allbestsoft.com/dlcategory-439.html

8591983[/snapback]

 

 

Har du funnet det programmet gratis noen steder? finner bare en du må betale for...

Lenke til kommentar

Hei !

 

Har hatt telefonen i knappe 2 mnd og er stort sett strålende fornøyd. Litt treghet i forhold til "vanlige" mobiltelefoner, men det må man nesten regne med. Det som derimot har irritert meg mye den siste uka er det som går på strømsparing.

 

Installerte Tom Tom Mobile 5 på telefonen (som forøvrig funker strålende), men problemet er at jeg ikke får telefonen i hvilemodus når jeg skrur på tastelåsen. Dermed må jeg lade telefonen hver eneste natt. Noen som har lignende problemer eller som evt kan hjelpe meg med å løse problemet ?

 

Mvh

 

Eirik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734
Noen som har funnet en fullverdig vekkeklokkeapplikasjon? :)

9194406[/snapback]

 

bestillte min S710 idag , gleder meg til den kommer :D:dribble:

 

noen som har sider til div programmer som FUNKER og er gratis :)? hadde vært uber ,

takk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er S710 god som telefon?

 

Eg har ein QTEC 9000 og synes ikkje den er god som telefon. Den begynner for seint å ringe etter at den som ringer deg har starta å høyre ringesignal på si side. Det går litt tid frå du trykker på telefontasten til du kan starte å snakke. Det var nesten regelen heller enn unntaket at eg mista anrop fordi folk trudde eg ikkje svarte, så måtte eg ringe tilbake. Dessuten var ikkje lydkvaliteten så god i telefonsamtalar.

 

Ein venn av meg fortel at TyTN har det litt på same måten.

 

Er det eit uttrykk for at Windows Mobile ikkje er eit godt operativsystem når det gjeld den reine telefonfunksjonaliteten?

 

Korleis fungerer dette på S710? Er alle problem løyst?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg ikke igjen av noe av det du sier der. Mobilene du snakker om har jo WM5 (og tidligere versjoner?), mens S710 har jo WM6. Så mulig dette er blitt forbedret i denne nye versjonen? Samtalekvaliteten er etter min mening godt, og for de som hører dårlig, burde ikke ha noe problem med tanke på at lyden under samtale kan justeres opp til å være meget høy. :) Radioen i telefonen er også overraskende god. Så dårlig dekning takler telefonen meget bra. :)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Hvordan setter jeg opp telefonen til å sjekke mail et par ganger for dagen?

 

Og er det mulig å ha flere browsere opp samtidig? hvis jeg for eksempel er på nrk sin side og hører på radio, kan jeg åpne enda en browser eller noe lignende og fortsette og surfe, eller hva skal jeg gjøre for at ikke radioen stopper når jeg skal fortsette surfingen?

 

Hvorfor kobler det trådløse nette seg av med en gang skjermen blir svart? (Skjermsparer elr noe sånt)

Endret av Ronso17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...