Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aha, men hvordan er internminne på mobilen noen clue på det ?

 

og eventuelt ekstra batteri, eller har du aldri hatt behov for dette ? :)

9062755[/snapback]

Internminnet er på 64 MB, samme er det med lagringsminnet. Jeg ble faktisk positivt overraska over batterikapasiteten på telefonen, i forhold til det som er oppgitt. Jeg bruker telefonen en del, og lader annen- og tredje hver dag. Det er jo miniUSB kontakt på den, så det skal jo ikke være så vanskelig å få lada den samme hvor man enn er hen. :) Og jeg må bare få legge til at skjermen er noe av det deiligste som er på markedet! :)

Lenke til kommentar
Fungerer TomTom skikkelig på S710, og evt. hvilken versjon?

9062976[/snapback]

TomTom har GPS-programvare til trykkfølsomme skjermer, så dette fungerer dårlig med S710 som ikke har trykkfølsom skjerm. Det man kan gjøre er å installere et lite program som heter "FakeCursor", som simulerer trykk på skjerm ved å bruke pilene til å flytte rundt på et kryss på skjermen. Da funker TomTom kjempegreit. Jeg bruker det med TomTom Navigator 6. Hørt noen rykter om at TomTom Navigator 5 funker på telefoner uten trykkfølsom skjerm, men jeg vet ingenting om det.

Lenke til kommentar
Fant ut i går etter tre uker med mobilen at man kan søke i SMS-meldingene. Hvis du står i innboksen, er det bare å trykke på boktavene, så finner mobilen de ordene du søker etter :)

9076003[/snapback]

 

Fant ut akkurat det samme idag, satt på hytta å kjeda meg litt kom borti 2 og da viste den bare en melding.. Ganske greit da, hvis man skal ha en melding fra en bestemt person så trenger man å lese gjennom massevis.

Lenke til kommentar

Jess, da var mobilen kjøpt, og nå sitter jeg her med den foran meg. Fikk den ganske billig synes jeg, ga 2125 med Djuice nonstop, kjøpte meg ett 2gb microsd kort på fotobutikk til 269 (greit med venner :p )

Men noen småting:

 

Ingen som vet om det finnes noen form for automatisk tastelås på mobilen ?

 

Står forresten Gprs alltid på ?, mottok mail helt uten videre uten at jeg var koblet til på trådløst nett, derfor litt kjipt hvis pengene bare flyr ut pga altid aktiv på gprs ..

 

Og hvordan innstalerer jeg CAD filer på mobilen når jeg har lastet de ned ? :p

 

Min første mobil med windows og sånn på, så ikke le om det er noe som er en selvfølge for dere som er vant med dette ? :D

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

1) Prøv denne: http://maniac.fschreiner.de/index.php?opti...&id=8&Itemid=19

Ellers er det nevnt noe(n) i tråden for Anbefalte Programmer:

http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6211.phtml

 

2) GPRS står alltid på. Men telefonen vil ikke hente ned epost uten videre hvis du ikke har bedt om det. Har du f.eks. konfigurert en Exchange-server? Da går du inn på ActiveSync (på telefonen) velger Meny -> Tidsplan. Der kan du justere hvordan telefonen skal hente ned mail.

 

Når det er sagt så kommer det ikke til å gå en formue i datatrafikk på litt Push Epost, og det er et lite kick å få epost raskere enn man får SMSer. ;)

 

3) Bare "velg"/kjør dem med Filutforskeren. :)

Lenke til kommentar

hei, takk for bra svar!

1) Prøv denne: http://maniac.fschreiner.de/index.php?opti...&id=8&Itemid=19

Ellers er det nevnt noe(n) i tråden for Anbefalte Programmer:

http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6211.phtml

Aha, innstalerer nå, funker med den første linken, akkurat hva jeg ville ha! :)

2) GPRS står alltid på. Men telefonen vil ikke hente ned epost uten videre hvis du ikke har bedt om det. Har du f.eks. konfigurert en Exchange-server? Da går du inn på ActiveSync (på telefonen) velger Meny -> Tidsplan. Der kan du justere hvordan telefonen skal hente ned mail.

 

Når det er sagt så kommer det ikke til å gå en formue i datatrafikk på litt Push Epost, og det er et lite kick å få epost raskere enn man får SMSer. ;)

ja, tror jeg valgte å oppdatere hver 4 time om jeg ikke tar helt feil, ja, sant det. ble nesten imponert når jeg satt på kinoen igår og fikk mail om at jeg hadde fått en ny venn på facebook liksom, ganske bra saker :D

 

3) Bare "velg"/kjør dem med Filutforskeren. :)

 

Stemmer, jeg gjorde en feil først, pakket de opp på dataen og la de utpakket inn på maskinen og skjønte ikke hvorfor de ikke funka :p

 

 

Må bare få sagt det at jeg satt på mobilen i nesten hele natt, utrolig genial telefon. Skikkelig fornøyd, litt misfornøyd med endel småknapper, som gjør at jeg lett kan trykke på 2 tasten f.eks men det er jeg visst tydeligvis ikke alene om. :p

 

begynner å skjønne mer og mer av meg selv :) hehe, men veldig mye å sette seg inn i ;P

 

Mvh

Trond ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål angående denne telefonen.

 

1. Er musikkspilleren på telefonen bra? Evenuelt, er det mulig å laste ned en 3. partsavspillere ala Winamp på PC?

 

2. Hvordan er det med slark mellom tastaturet og telefonen?

 

Har fryktelig lyst på denne telefonen og får jeg positive svar her bestiller jeg den imorgen den dag :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...