Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter en GPS mottaker til min S710. Noen som har noen å anbefale? Gjerne et program som ikke koster skjorta i tillegg. Prisen på mottakeren bør ikke ligge på mer enn maks 6-700 kr. Er det dyrere føler jeg at jeg like godt kan kjøpe en med 3,5" touch skjerm til tusenlappen. Kravet til mottakeren må være at den er oppladbar, slik at den kan tas med rundtomkring der det ikke er tilgang på andre strømkilder.

 

Hva med noen av disse?

Holux GR-236 fra 511,-

Review:

http://www.pocketgpsworld.com/gr236.php

http://www.pocketpcthoughts.com/articles.p...on=expand,41188

 

Nokia LD-3W fra 622,-

 

 

Noen som kan si litt om hvordan Google Maps blir med en slik mottaker?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem, jeg har klart å knuse skjermen på denne telefonen, hvordan i all verden kan jeg få fikset det uten at jeg må kjøpe ny? Og har noen peiling på hvor mye noe sånt vil koste?

 

Trenger hjelp!!

Sjekk ut hvor mye du har i egenandel på innbo(evnt. reise-)forsikring. Leverer du inn telefonen kan det fort koste 1500-2000 kroner.

Lenke til kommentar
Jeg har et stort problem, jeg har klart å knuse skjermen på denne telefonen, hvordan i all verden kan jeg få fikset det uten at jeg må kjøpe ny? Og har noen peiling på hvor mye noe sånt vil koste?

 

Trenger hjelp!!

Sjekk ut hvor mye du har i egenandel på innbo(evnt. reise-)forsikring. Leverer du inn telefonen kan det fort koste 1500-2000 kroner.

 

1500-2000kr er jo ikke verdt rett og slett, koster 3k for en ny en nå, ingen andre måte jeg kan få fikset det? og jeg merker nå at jeg kanskje skrev feil i posten tidligere, innså ikke da at det jeg skrev har blitt mistolket.

Rettelse: Skjermen er ikke ødelagt, glasset utenpå er knust, men skjermen er helt fin, den fungerer akkurat som den skal, men er vanskelig å lese med knust glass utenpå. Hvor vanskelig vil dette være å ordne?

Lenke til kommentar
Hvordan er erfaringene deres med denne??, vurderer denne selv sammen med en Tytn2

 

Jeg er fornøyd utenom en liten ting, den kan være litt treg innimellom, men det er ikke veldig irriterende, men man merker det. Har hørt at TyTN 2 skal være vesentlig raksere, men den er jo en del større og klumpete i tillegg, men den er jo bedre sånn generelt. Og en siste ting plager meg egentlig veldig mye, det er at man ikke kan opprette egne word eller excel dokumenter, man kan kun åpne dokumenter som ikke er laget på denne mobilen. Men er man ikke avhengig av office, burde det ikke plage deg. Nå kommer jo snart oppfølgeren til 710, nemlig s730, men jeg syns ikke den er like pen design-messig, men den er jo mye bedre, har 3g, raskere cpu (like rask som TyTN 2, så den vil være mye raskere overall), og kan opprette dokumenter.

Men fornøyd er jeg, angrer aldri på at jeg svidde av 4k på min mobil (kjøpte den med en gang). Liker den veldig godt, men var dum nok til å knuse glasset utenpå skjermen, så må få ordnet det.

 

Er bare å lese litt gjennom denne tråden og TyTN 2 tråden, så finner du nok fort utav hvilken mobil du vil ha.

Lenke til kommentar
Men igjen, er det noen som vet hvordan/hvor man kan skifte glass på mobilen? Og hva det vil koste? Er desperat etter hjelp her.

 

Bruk Google så vil du sikkert treffe på mange som har hatt samme problem. Byttet selv display på forrige Nokiatlf uten problemer. Kostet 100,- for display, skrutrekker og frakt fra ebay. Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er S710 så håpløs som jeg får inntrykk av ved å lese bruker-erfaringer i prisguiden?

Hvordan håpløs da? Etter godt over et halvt år med denne telefonen nå, så har jeg blitt veldig glad i den. Kan ikke si det er noe jeg syns er håpløst med den. Det eneste må være gummiproppen som dekker for usb-porten, som detter ut igjen hele tida. Men den har jeg tatt av så nå er det irritasjonsmomentet borte. :)

Lenke til kommentar

Har nettopp fått min S710. Er en ting jeg lurer fælt på: hvorfor er autofullførfunksjonen min engelsk!? Og hvor får jeg endra dette? Må jo være innstillinger for tastaturet noesteds? (Har norsk OS)

 

EDIT: Nvm, fant det ut :D Glemte at dette er en smartphone, ikke en PPC :p Vant til inndata-innstillingene derfra.

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar

hei.

 

jeg har en slik en htc s710. og driver å leker og tester litt. men jeg har ikke internett på den ene PC-en min og jeg vil veldig gjerne ha dette. så jeg tenkte at jeg kan bruke htc'n som en trådløs mottaker via usb'n. men dette fikk jeg ikke til.

 

etter mye knoting og tukling fant jeg ut at jeg må ha noe modemtilkobling osv. eller noe. jeg fikk det ikke helt med meg. så derfor spør jeg her.

 

hvordan får jeg til dette? altså, bruke tlf'n som et trådløst nettverkskort for min stasjonære pc??

Lenke til kommentar

Hmm... PC-en min reagerer plutslig ikkje når eg stapper i USB kablen lengre.

Ser at telefonen lader, men det er også alt. Nyformatert pc.

Har lagt inn Windows Mobile Device Center, men det skjer ikkje noke...

 

Var ein gang for lenge sida inne og stilte på noke usb greier på telefonen, men finner ikkje det igjen no, noken som kan sparke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...