daneriks Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 I går så gikk guildet våres i kharazan, og det gikk helt greit til vi kom til maiden of virtue. Jeg (mage) begynte som vanlig å stacke opp 5 scorcher, så ventet eg litt før fireballs, men etter 2 critts på rindt 3k fikk eg aggro og whipet hele raidet, dette skjedde 2 ganger :S så no lurer eg litt på om blizzard har nerfet aggro til warriors eller noe sånt... noen andre som har samme problemet?
smultr1ng Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 (endret) I går så gikk guildet våres i kharazan, og det gikk helt greit til vi kom til maiden of virtue. Jeg (mage) begynte som vanlig å stacke opp 5 scorcher, så ventet eg litt før fireballs, men etter 2 critts på rindt 3k fikk eg aggro og whipet hele raidet, dette skjedde 2 ganger :S så no lurer eg litt på om blizzard har nerfet aggro til warriors eller noe sånt... noen andre som har samme problemet? 8246445[/snapback] Gjerne vent på en 3-4 stacker av sunder armor før du begynner å scorcher. Scorch kan gjøre bra med dmg det også I tillegg kan du skaffe deg KTM threatmeter og følge med litt. Bruker du Invisibility i en 3-4 sekunder i løpet av fighten skal jeg garantere deg at du ikke skaffer aggro. I denne fighten er jo casterne i repentance halvparten av tiden også EDIT: Slutt å grin. Lær deg å kjenne grensene dine Endret 27. mars 2007 av smultr1ng
Acurus Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Nei, warrior threat har ikke blitt nefra, men den har ikke scala like bra som skaden til de fleste klasser, så må nok vere litt mer forsiktig enn før.
TaigaH Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Rart om du kunne gå full dps mot Attumen og ikke Maiden, Attumen er mye mer aggrosensitiv imo, jeg har hvertfall aldri mista aggro på Maiden. Har jo ikke det på Attumen heller da, men kanskje det bare er raidet mitt som er mer forsiktig
John Keats Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Threatmeter Problem solved. 8247132[/snapback] henger meg på den
Walts Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Threatmeter Problem solved. 8247132[/snapback] henger meg på den 8247314[/snapback] I r agreeing
hrmpf Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Stacka opp 5 Vunerability og critta med 2-3 fireballs og er sjokkert over at du fikk aggro? Tok du noengang en liten pause etter crittsa? Spamma du konstant? oO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå