Gå til innhold

Ps3 knuser salgsrekorden satt av Wii i UK


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antall solgte spill har ganske liten verdi som indikator på en plattform sin populæritet. Selvsagt vil man kjøpe to spill sammen med en ny spillkonsoll. Ellers så er ikke listen, etter min mening noen "toppliste". Alt, unntatt kanskje S.T.A.L.K.E.R., R:FoM og Motorstorm er etter min mening å betrakte som First Price dasspapir.

Lenke til kommentar
Litt off-topic kanskje, men det ser ut til at Wii gjør det svært dårlig på spillfronten. Ingen spill i topp 30. Skulle vel tro Zelda var i topp 40 fortsatt, men nei...

8246612[/snapback]

 

Sier jo seg selv at en konsoll selger 165 000 kommer til å stikke av med nesten alt spillsalget den uken. Bla. Sonic og Tiger Woods har hatt gode salgstall i England.

Lenke til kommentar
Ja, den lille boksen med bilde sier absolutt ingenting om salget i Europa. Så prøv igjen.

8248145[/snapback]

Units sold Worldwide: 1.65 million+ (see below)

 

931,300+[4]

(as of January 28, 2007)

720,283+[5]

(as of March 4, 2007)

1 million+ shipped

(as of March 23, 2007)

NA & JP 3 million shipped[6]

(as of January 7, 2007)

 

SÅnn, og ikke plag meg mere...

Lenke til kommentar
Ja, den lille boksen med bilde sier absolutt ingenting om salget i Europa. Så prøv igjen.

8248145[/snapback]

Units sold Worldwide: 1.65 million+ (see below)

 

931,300+[4]

(as of January 28, 2007)

720,283+[5]

(as of March 4, 2007)

1 million+ shipped

(as of March 23, 2007)

NA & JP 3 million shipped[6]

(as of January 7, 2007)

 

SÅnn, og ikke plag meg mere...

8248625[/snapback]

Sier jo ikke noe om salget i Europa, bare at det er 1 mill shippa hit 23 mars.. sier 1,65 mill er solgt hittil og det blir (er) shippa 1 mill konsoller til europa 23 mars... Ikke noe om hvor mange av de 1 milla som er solgt...

Lenke til kommentar
Bare å gi opp epleskrell. :p

8248648[/snapback]

Er kanskje det :) han skulle jo uansett hjem og gjøre noe han ikke kunne prate om.. Forresten arti og lese på den wiki siden... Norge og Danmark har de dyreste konsoll prisene i verden, og i sverige er det 100$ billigere for en PS3 en her.. Sære saker..

Lenke til kommentar
Bare å gi opp epleskrell. :p

8248648[/snapback]

Jeg gjorde så godt som jeg gadd :tease:... Skal nok lete etter disse andre tallene snart...

8248711[/snapback]

Klarer du å finne tall på hvor mange PS3 som allerede er solgt i Europa skal du få en gullerot av meg.. Det har gått 5 dager siden launch.. Du finner ikke de officiele tallene enda.. Banna bein!

Lenke til kommentar
Har ikke så stor tro på at salget fortsetter like bra. Det er rett og slett ikke nok gode spill til PS3 ennå til å rettferdiggjøre den høye prisen. Blu-ray og alt det andre er sikkert interessant, men jeg har mine tvil om hvor mange som egentlig er interessert i det.

 

Enig. Jeg tror de som absolutt vil ha PS3 (We do not speak their names!) har skaffa seg en, men nå vil det nok stå litt stille. Var en runde rundt i Oslo i det fine været igår, og det var maaaaaaange PS3'er igjen i butikkene (iallefall 20++ hos spiderman og spaceworld).

 

Men la oss se på det positive. Om de ikke selger MÅ Sony sette ned prisen, og da kan resten av oss kjøpe en også! :w00t::tease:

Lenke til kommentar

Ser forøvrig ut som om det begynner å bli tomt i butikkene rundt forbi nå. 2 igjen på komplett, tomt på elkjøp, lefdal, siba, ebgames og flere av butikkene jeg har vært innom. Det begynner også å tynnes i rekkene på prisguiden.

 

Eller siden den er så tilgjengelig i motsetning til Wii kan det raskt bli ett lite "spontankjøp" ^^

 

 

:p

8248900[/snapback]

For all del ikke se den inn i øynene! :ohmy:

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...