Gå til innhold

Ps3 knuser salgsrekorden satt av Wii i UK


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg synes er litt trist er at PS eiere virker å være så lojale at de fleste ikke engang gir X360 en sjanse. Virker nesten litt arrogant :)

8244395[/snapback]

 

Det er sant det. Man bør kanskje gå litt i seg selv her kanskje.. Jeg for min del kunne gjerne gitt 360 en kjangs, og jeg fulgte iherdig med i begynnelsen. Jeg er en av de som har hatt stor nytte av XBMC på den gamle xboxen, og jeg hadde ærlig talt trodd at MS hadde lært litt av dette. De har lært ja, men desverre ikke fra XBMC. Det er det med sikkerheten til 360 som setter meg litt av sporet der. Jeg ønsker en alt i ett boks som har potensialet til XBMC og som samtidig er en bra spillemaskin. Om man får HD format drev er selvfølgelig det også ikke noe man skal sette seg på bakbeina for.

 

Som spillemaskin er nok 360 fantastisk, men for mitt behov passer ikke konseptet.

 

Og så er det det med Bill da... Fyren har allerede ett monopol, og jeg synes det holder. Verden er da et bedre sted med mangfold.. Ikke sant?

 

Arroganse? I think not.. :)

Lenke til kommentar
Husker jeg var litt Sonyboy siden jeg skaffa meg PS2 først, men synes det er ikke kult å beskytte og snakke dritt om andre konsoller :thumbdown:

 

Da er det bedre å ha alle tre så slipper man å gå glipp av kommende storspill og hvem som er best osv

 

Xbox 360, Playstation 3 og Nintendo Wii 4 life  :dribble:

8244598[/snapback]

 

Amen to that! :thumbup:

Lenke til kommentar
Husker jeg var litt Sonyboy siden jeg skaffa meg PS2 først, men synes det er ikke kult å beskytte og snakke dritt om andre konsoller :thumbdown:

 

Da er det bedre å ha alle tre så slipper man å gå glipp av kommende storspill og hvem som er best osv

 

Xbox 360, Playstation 3 og Nintendo Wii 4 life  :dribble:

8244598[/snapback]

 

Amen to that! :thumbup:

8244665[/snapback]

Bingo.

 

Og den første som vil leke idiot i denne tråden vil få høre det.

 

Ikke lek idiot.

Lenke til kommentar
Det jeg synes er litt trist er at PS eiere virker å være så lojale at de fleste ikke engang gir X360 en sjanse. Virker nesten litt arrogant :)

8244395[/snapback]

 

Det er sant det. Man bør kanskje gå litt i seg selv her kanskje.. Jeg for min del kunne gjerne gitt 360 en kjangs, og jeg fulgte iherdig med i begynnelsen. Jeg er en av de som har hatt stor nytte av XBMC på den gamle xboxen, og jeg hadde ærlig talt trodd at MS hadde lært litt av dette. De har lært ja, men desverre ikke fra XBMC. Det er det med sikkerheten til 360 som setter meg litt av sporet der. Jeg ønsker en alt i ett boks som har potensialet til XBMC og som samtidig er en bra spillemaskin. Om man får HD format drev er selvfølgelig det også ikke noe man skal sette seg på bakbeina for.

 

Som spillemaskin er nok 360 fantastisk, men for mitt behov passer ikke konseptet.

 

Og så er det det med Bill da... Fyren har allerede ett monopol, og jeg synes det holder. Verden er da et bedre sted med mangfold.. Ikke sant?

 

Arroganse? I think not.. :)

8244660[/snapback]

 

Mangfold er bra, men i konsollbransjen er det vel egentlig Sony som har vært nærmest monopol med PS2 sitt fotfeste i markedet. Jeg tror nok de har godt av litt konkurranse også. Nå er jeg litt i tvil om hvordan Wii sitt inntog vil påvirke konkurransen med et fokus som er totalt forskjellig fra de to andre....

Lenke til kommentar
Mangfold er bra, men i konsollbransjen er det vel egentlig Sony som har vært nærmest monopol med PS2 sitt fotfeste i markedet. Jeg tror nok de har godt av litt konkurranse også. Nå er jeg litt i tvil om hvordan Wii sitt inntog vil påvirke konkurransen med et fokus som er totalt forskjellig fra de to andre....

8244714[/snapback]

 

Jeg er på langt enig. Det er kun vinnere i at man har ett mangfold også her. Og konkurransen mellom konsollprodusentene kommer nok til å avstemmes bedre denne gangen enn noensinne før. Det er uansett greit å se noen små indikasjoner på at Sony kommer i gang med salget sitt, slik at de ikke havner fullstendig på dunken til å begynne med.. De har det ikke for fett for tiden.. :)

Lenke til kommentar
Husker jeg var litt Sonyboy siden jeg skaffa meg PS2 først, men synes det er ikke kult å beskytte og snakke dritt om andre konsoller :thumbdown:

 

Da er det bedre å ha alle tre så slipper man å gå glipp av kommende storspill og hvem som er best osv

 

Xbox 360, Playstation 3 og Nintendo Wii 4 life  :dribble:

8244598[/snapback]

 

Amen to that! :thumbup:

8244665[/snapback]

Bingo.

 

Og den første som vil leke idiot i denne tråden vil få høre det.

 

Ikke lek idiot.

8244689[/snapback]

 

Hvem av oss som ikke skal leke idiot, tror hvertfall det er ikke meg men :p

 

Alle konsollene eier uansett hva andre måtte mene :thumbup:

Lenke til kommentar

Launch messig har vel ps3 hatt flest gode titler.

 

Wii hadde klart den beste launch tittelen (Zelda), men ikke så mye annet snadder.

 

360 hadde perfect dark i hvertfall.

 

Nå prøver jeg å være objektiv..

 

Uansett hyggelige tall.. håper de fortsetter og selge og at vi får en fin og jevn runde.

Lenke til kommentar
Med tanke på at det  nesten stod 60.000 konsoller igjen på hyllene i UK så kan en jo undre seg om salget vil fortsette så sterkt

8244183[/snapback]

 

Så du hadde altså vært mere positiv til ps3 salget om sony kun hadde gitt UK 165 000 konsoller, slik at de hadde solgt ut? Er ikke det litt merkelig?

8244239[/snapback]

Var det noe med innlegget mitt som skilte seg ut ifra de andre som setter spørsmålstegn til om PS3 salget vil fortsette like sterkt i UK eller var det navnet foran innlegget som gjorde at forsvarsmekanismen trigget?

Og når det er sagt, er jeg negativ til PS3 salget? Eller er det noe du vil at det skal virke som jeg er?

Lenke til kommentar
Launch messig har vel ps3 hatt flest gode titler.

 

Wii hadde klart den beste launch tittelen (Zelda), men ikke så mye annet snadder.

 

360 hadde perfect dark i hvertfall.

 

Nå prøver jeg å være objektiv..

 

Uansett hyggelige tall.. håper de fortsetter og selge og at vi får en fin og jevn runde.

8245215[/snapback]

Synes 360 hadde en miserabel mengde spill når den kom jeg.. Akkurat samme som jeg synes om Wii og PS3 nå.

 

Men 360 kom seg veldig utover høsten 2006(og da kjøpte jeg den), og det samme kommer sikkert de andre 2 å gjøre etter hvert..

 

Gi meg et Star wars spill til wii der jeg kan veive med fars lette sabel så er maskinen kjøpt fortere enn du kan si "brent visakort"...

 

Og PS3 må bare komme med noe morro etter hvert den også... Selv om den meget mulig blir handlet inn ene og alene pga mediacenter mulighetene.

 

Er nok mange som er som meg og sitter på gjerdet litt enda for å se om PS3 faktisk kan levere varene.. Det er den ikke i nærheten av å gjøre enda for min del, men jeg er ikke i tvil om at den kommer til å gjøre det på ett eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Med tanke på at det  nesten stod 60.000 konsoller igjen på hyllene i UK så kan en jo undre seg om salget vil fortsette så sterkt

8244183[/snapback]

 

Så du hadde altså vært mere positiv til ps3 salget om sony kun hadde gitt UK 165 000 konsoller, slik at de hadde solgt ut? Er ikke det litt merkelig?

8244239[/snapback]

Var det noe med innlegget mitt som skilte seg ut ifra de andre som setter spørsmålstegn til om PS3 salget vil fortsette like sterkt i UK eller var det navnet foran innlegget som gjorde at forsvarsmekanismen trigget?

Og når det er sagt, er jeg negativ til PS3 salget? Eller er det noe du vil at det skal virke som jeg er?

8245368[/snapback]

 

Innlegget ditt legger vel ikke skjul på at DU synes at det er dårlig at det står 60000 konsoller på hyllene. Hva i alle verden kan det ha å si for salget videre de neste ukene?

Lenke til kommentar
Er vel fint at PS3 selger, selv om det andre plasser er rapportert om labre salgstall. Spørsmålet er om mange kjøpte den i den tro at de kunne tjene en slant på Ebay eller om det er folk som vil ha konsollen. Det får man vel aldri vite.

8244221[/snapback]

Denne gjengen er ikke akkurat de som kan vippe vekt skåla. Ja det er mange ps3 på ebay og andre nettsteder, men så har igjen Sony shippa mer enn 2 mill konsoller rundt omkring..Av de som kjøper for og selge i igjen snakker vi promille og prosent..

Lenke til kommentar

Synes dem har solgt mye siden prisen er litt høy for noen , men det hindra ikke meg ved å kjøpe PS3 :)

Men jeg tror Sony har større fanbase en Nintendo har i UK, da er det fler som støtter Sony enn Nintendo

 

Men bryr meg ikke noe om hvem som selger mest, eller slår en eller annen rekord siden jeg har dem 3 så jeg bryr meg ikke om utfallet :)

Lenke til kommentar

Det er jo mye bedre at det står mange konsoller igjen enn at alt er utsolgt. Det betyr jo at alle som ville ha har fått og alle som får lyst på en i ettertid har muligheten til å kjøpe.

Skulle likt å sett reaksjonene hvis Sony ikke hadde greid å levere nok konsoller til Europa så lenge etter launch i USA/Japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...