Gå til innhold

Ps3 knuser salgsrekorden satt av Wii i UK


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er preorders som gjør den store forskjellen. Over 70% av konsollene som er solgt skal ha vært bestilt på forhånd. Er vel hovedgrunnen til at vi ikke så store køer ved midnatt.

 

Hører forøvrig snakk om at Elkjøp og Lefdal nå er utsolgt i Norge.

8258887[/snapback]

+siba og Komplett ;)

Lenke til kommentar
Australian Sales Charts

 

All Formats (Source: C3 News):

 

1. Resistence: Fall of Man (Playstation 3)

2. Motorstorm (Playstation 3)

3. Formula One Champ Edition (Playstation 3)

4. Call of Duty 3 (Playstation 3)

5. Final Fantasy XII (Playstation 2)

6. Need for Speed: Carbon (Playstation 3)

7. Ridge Racer 7 (Playstation 3)

8. Fight Night Round 3 (Playstation 3)

9. The Sims 2: Seasons (PC/Mac)

10. Virtua Fighter 5 (Playstation 3)

 

 

Tror Sony Australia liker den listen veldig godt :p

 

Kilde

Lenke til kommentar
Det er preorders som gjør den store forskjellen. Over 70% av konsollene som er solgt skal ha vært bestilt på forhånd. Er vel hovedgrunnen til at vi ikke så store køer ved midnatt.

 

Hører forøvrig snakk om at Elkjøp og Lefdal nå er utsolgt i Norge.

8258887[/snapback]

 

Elkjøp er iallfall ikke utsolgt. 2 av 3 elkjøpbutikker her i Bergen (Åsane, Fana og Os) har den fremdeles.

 

Edit: Ser at Åsane er utsolgt nå... Jeg kjøpte min der i dag klokka 15:00. Men de har den fremdeles på Os.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

Elkjøp er iallfall ikke utsolgt. 2 av 3 elkjøpbutikker her i Bergen (Åsane, Fana og Os) har den fremdeles.

 

Edit: Ser at Åsane er utsolgt nå... Jeg kjøpte min der i dag klokka 15:00. Men de har den fremdeles på Os.

8260838[/snapback]

 

Expert Bonus i Åsane hadde 15 stykk inne kl 19:00 idag :)

Lenke til kommentar
Det er preorders som gjør den store forskjellen. Over 70% av konsollene som er solgt skal ha vært bestilt på forhånd. Er vel hovedgrunnen til at vi ikke så store køer ved midnatt.

 

Hører forøvrig snakk om at Elkjøp og Lefdal nå er utsolgt i Norge.

8258887[/snapback]

 

Elkjøp er iallfall ikke utsolgt. 2 av 3 elkjøpbutikker her i Bergen (Åsane, Fana og Os) har den fremdeles.

 

Edit: Ser at Åsane er utsolgt nå... Jeg kjøpte min der i dag klokka 15:00. Men de har den fremdeles på Os.

8260838[/snapback]

Er skrapet i oslo.

 

Men - nye forsyninger av sixaxis-kontrolleren kom i dag :). Så om din elkjøpbutikk var tom når du kjøpte din ps3 kan det hende de har fått inn nå.

Lenke til kommentar
8000 Sony PlayStation 3 in two days

That is the sales impact in the first hours, where the PS3 was sold in Austria. In completely Europe could be distributed in the time 600,000 pieces to the waiting buyers.

 

 

The trade was sufficiently supplied - for Europe a contingent was intended of one million play consoles. After Microsoft sold 4000 XBox 360 and Nintendo in the first two days “only” with the Wii “only” 6000 pieces, one was surprised with Sony of success.

 

Gikk bra i Østerike også!

 

Kilde

 

ps.. google translation ;)

Lenke til kommentar
Det er preorders som gjør den store forskjellen. Over 70% av konsollene som er solgt skal ha vært bestilt på forhånd. Er vel hovedgrunnen til at vi ikke så store køer ved midnatt.

 

Hører forøvrig snakk om at Elkjøp og Lefdal nå er utsolgt i Norge.

8258887[/snapback]

+siba og Komplett ;)

8258915[/snapback]

 

av hardware.no's prisguide så er det bare 2 av 21 webshoppene som fremdeles har ps 3 på lager.

 

Dermed konkluderer jeg med at PS3 launchen er en meget meget bra suksess her til lands.

Lenke til kommentar

Det som blir spennende er de neste ukene og månedene. Første batch går til de mest ivrige og siden salget har vært bra men ikke utsolgt så er trolig dette markedet dekket (altså de mest interesserte). Som Sony selv sa, første mill er lett det er de neste 99 millionene som er vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...