Gå til innhold

Hviket spillfirma lager best spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Team17 og Microprose synes jeg laget veldig gode spill. Men har vært litt stille nå.

Ion Storm, Looking Glass Studios, 3DO, New World Computing var gode spillprodusenter som desverre ikke fins lenger.

Ubisoft, LucasArts, Id Software, CryTek, Bungie er de jeg liker nå.

Ble litt mange, men men :)

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)

Rare har laget så mange spesielle og gode spill, at man bare må begynne å lure. Ellers virker Bungie som et selskap som lager godt gjennomførte spill.

Også må jeg ikke glemme Team17, som laget utrolig tøffe spill før, for det meste. Superfrog og Qwak. :love:

Endret av MartinLande
Skrevet

Ikkje mange som svarar på spørsmålet her: Kva for eit selskap lagar dei beste spela? Det er ikkje det samme som å ramse opp 5-7 selskap som lagar gode spel...

Kay

Skrevet

Bioware for the win.

Obsidian kan også trå til om de bare får nok tid på seg - KotOR2 ble utgitt alt for tidlig pga press fra LucasArts, og viktige deler av spillets slutt var, for eksempel, ikke ferdig.

Skrevet

Det finske Remedy. Lanseringsdatoer blir gjerne forskjøvet for å gjøre spillet så bra som mulig. Alan Wake er en av grunnene til at jeg liker dette firmaet, og så må vi ikke glemme Max Payne.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Kan vel også nevne at Ensemble Studios lager veldig gode strategi spill.

Age of Empires :love:

Skrevet

Ingen har laget så mange gode spill som Nintendo har gjort opp gjennom åra. Nintendo vinner dette lett.

Personlig har jeg alltid hatt sansen for Rare (n64 tiden), Bioware og Blizzard. Vil også nevne Konami, selv om de har lagd endel dårlige spill også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...