Gå til innhold

Spill om/i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor syte om at vi trenger spill :) Det er jo allerede en liten haug med spill som omhandler norge:

Cyberia: Mission Norway - En bundle versjon av Cyberia: Experience the future som var litt nedkortet.

No One Lives Forever 2 - Man finner et notat i Russland hvor det står noe om Oslo, Sweden.

Rainbow Six 3 - Et helt brett er i Bergen, har aldri sett en liknende havn der, og ikke observert et isfjell i havet i hele min levetid, men, men...

Skrevet
Hehe, men hvorfor sa gamer.no at det var aprilsnart før det er april? Da er det jo ikke aprilsnarr...  :p

8266855[/snapback]

Artikkelen ble publisert den 1. April. Og da er det vel aprilsnarr, eller? :dontgetit:

Skrevet

Hva med....... et Bf2 map med Oslo? Løpe ned Karl Johans gate med en tanks i ræven? :D eller, CS map: de_spektrum? :p

Noen kompiser av meg laga CS:S map av den lokale gymsalen da ;) brukte 3 måneder på den, og den ligner no SYKT :!: er litt rått å plante bomba der jeg for 1 time siden trente styrke :love:

Skrevet
Hva med....... et Bf2 map med Oslo? Løpe ned Karl Johans gate med en tanks i ræven?

8267005[/snapback]

Eller ta en Eli Hagen ned Slottstrappen med enten Jeep eller tanks.

Skrevet
kunne vert kult med et tony hawk brett på aker brygge og rådhustrappa i oslo

8242626[/snapback]

Hamar hadde en skatepark som skulle bli brukt i no VM-opplegg... Vet ikke om det skjedde. Tror egentlig den ble "lagt ned".

8242673[/snapback]

Bortevekk. De fikk skatehall da tror jeg.

Skrevet

Vel, det finnes jo etpar spill som har noen maps som utspiller seg i Norge, ikke hele spill, men enkeltbrett etc. Diverse spill er jo Medal of Honor, C&C Tiberian Sun, det første Commandos (tror jeg) osv. =) Vi har jo også Silent Heroes modden til BF1942. Den er ganske fet den. : )

Gjest medlem-105082
Skrevet

I ClockTower 1-2 så er man jo i Norge hele tiden.

Skrevet
Online spill blir kanskje off topic, men www.nada-nada.com har et lite spill som heter The Outhouse, hvor man er på toppen av et fjell i den norske fjellheimen, på en utedo. 

8255730[/snapback]

T.O.F. Special Field Agent Mow reporting for duty :ph34r:

Morsomt lite "spill" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...