Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har aldri barbert meg andre steder enn i ansiktet, men skal jaggu ta å høre med dama. Håper egentlig at hu sier nei, blir så mye pes.

 

 

Vi krever rapport..

 

Hun sa nei, heldigvis. Og så sa hu at jeg godt kunne gjøre det i sympati (fordi hu gjør det), men da kom jeg ikke til å se henne igjen før det hadde grodd ut :D

Lenke til kommentar

Ser at noen snakker om att de kun har hår på hue, balla og bena... Tenk på de mer svakstilte da som vil komme med helt glatt kropp da...

 

Sånn som meg... jeg har hår på(fra toppen): Hue, skuldra, under arma, brøstkassa, ryggen , magan, over gjøken, ræva, på balla, over ALT på bena (til og med bak kne!) og på tærne!!!

 

Har je litt "arbe" da ell? :oops:

Lenke til kommentar

har du lyttet nå? Jeg diskuterte det akkurat samme med en "nålepute" for et par måneder siden. Mente at det var jo stortsett det eneste han ikke hadde gjort og at han nå kunne ta skrittet videre med en liten nyvinning. -LOL-

 

btw. noen som har lest "Riskhospitalet" stripa (tegnet av Øverli) hvor de piercer noen i en nyre? :lol:

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest alle innleggene i denne diskusjonen, og har bare en, nei vent, 2 ting... kanskje noen flere og, men skitt au.

 

1 - Helt utrulig at jeg har gått glipp av denne meget aktive diskusjonen i så lang tid!

2 - Folk her er ikke sjenerte ;P

3 - Eh, whatever, keep up the "good" work!? :-?

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) :wink:

Lenke til kommentar
Gutter har kløe fordi jenter har mensen.

Alle må jo ha noe.

 

hah! latterligste jeg har hørt i hele dag! blir samme som å si at jenter har mensen fordi gutter klør på balla.. :o hvis det er sant, så har jeg gått glipp av viktig lære på barneskolen! :wink:

 

gutt klør fordi det er sånn.. det blir sikkert varmt og klamt også stikker håra litt her og det.. :-? det er vel ikke anderledes enn resten av kroppen.. man klør pga irritasjon av huden.. hva som irriterer kan være så mangt!

Lenke til kommentar

Må bare nevne at driftene kan jo være sterke hos både mennesker og dyr...

 

Det bringer opp en morsom historie:

 

Bikkja vår hadde løpetid (det var ei tispe ja!), nabobikkja begynte jo å bli nokså gammel (hvem vet, minst 15 sikkert), men den kjente jo lukta.....

Omsider klarte den jo å komme seg over på vår eiendom, dårlig til beins (så vidt den kunne gå), men fitte skulle den ha.......

Da det var ca. 100 meter igjen falt den sammen og greide ikke å gå lengre.....................

________________

 

Så det kan jo godt hende at vi klør på ballene når jenter rundt oss har mensen (ikke vet jeg)......

Lurer på om det er noen som har forsket på dette fenomenet jeg (de forsker jo på alt annet, slik som at kvinner foretrekker menn som lukter som sin far (og da hjelper det ikke med to tonn aftershave - det må være den naturlige lukta :-D )

 

ahh... der klødde jeg meg - det var godt - kanskje det er derfor vi gjør det (fordi det er godt)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...