Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Ekte menn spiller ikke Q3. Gutter spiller Q3. Jeg spiller ikke Q3.

 

EKTE menn drikker øl og er på #hw.no

 

 

Er ikke det det man kaller en nettavhengig alkoholiker? :roll:

 

Enkelte ting er bare slik de er for at vi skal ha noe å undres over. Hva er meningen med livet? Hvorfor har ikke Donald Duck bukser, han dekker seg jo til nedentil når han ikke har klær på overkroppen? Hvorfor klør vi på balla?

 

Alle er universelle spørsmål som vi nok aldri vil få svar på.... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var der en liten periode, men så fikk jeg en melding om at jeg måtte betale for det programmet jeg brukte for å komme meg på irc. (bruker mac). Så det gadd jeg ikke. Muligens at jeg laster ned noe annet etterhvert. Men det er så vanedannende. Ble jo nestet hektet atter bare noen timer... :-?

Fant også ut det ekte navnet til BigBlue, men har glemt det.... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg var der en liten periode, men så fikk jeg en melding om at jeg måtte betale for det programmet jeg brukte for å komme meg på irc. (bruker mac). Så det gadd jeg ikke. Muligens at jeg laster ned noe annet etterhvert. Men det er så vanedannende. Ble jo nestet hektet atter bare noen timer... :-?

Fant også ut det ekte navnet til BigBlue, men har glemt det.... :roll:

 

pøh... dårlig unnskyldning.. :p

btw. så er BigBlue borte... :roll:

jeg vet det ekte navnet til BBC jeg 8)

Lenke til kommentar
Dessuten stod det i avisen at det var farlig. Like vanedannende som dop. Og det er jo sant blant enkelte. Dessuten gidder jeg ikke sløse bort mer tid på internett enn det jeg gjør nå.

 

hehe, sløser ikke bort så mye mere tid èn man er på forumet da... du klarer vel å gjøre to ting samtidig? :p

Lenke til kommentar
Er ikke alle fra Bærum som er sosser heller da. Din bonde. For siden du er fra Askim, så er du selvfølelig en harry fyr men senka Ascona, terninger, Gullfelger, laksetrapp og fett annlegg baki( hvis du har lappen da)?

 

Er ikke bra å generalisere folk.

 

tja, nesten riktig... senka volvo... 8)

 

så jo, generalisering er bra :p

Lenke til kommentar

er det nå jeg skal gi mine beste råd? siden threaden har løpt helt løpsk?

 

tilbake til det opprinnelige..

 

"redskaper" som anbefales:

 

Høvel, enten mach3 eller venus.. mach3 er lettere å komme til med på finurlige steder :wink: , siden bladet ikke har like mye dilldall rundt som venusbladene..

 

til høvel MÅ man bruke barberskum eller gel.. hvis ikke svir det garantert neste gang du skal dusje.. og da svir det godt! :o

 

skummet bør og myke opp håra litt eller no..har jeg lest.. :roll:

og så skal man barbere mot håra ikke sant? da kutter man seg ikke..

 

man kutter seg kun hvis man tar veldig hardt i, har sløve blader eller av en eller annen grunn drar barberbladene sidelengs..

 

 

veet er vel en jenteting.. men den kan nok brukes av gutter og.. den må derimot påføres med spatel.. og d kan jeg tenke meg er litt vanskelig å komme til med, og så må man sitte der i 5-10 minutter med kremen all over, før den skal "skrapes" av igjen med spatelen.. Good luck!! :lol:

 

 

sist men ikke minst.. de fleste jenter synes faktisk det er mye mer digg med gutter som har fixa litt på sveisen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...