Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lura, du vet at det ikke er såpe som gjør at det ikke klør, men det at du er rett og slett for gammel til å ha følelse der nede. :p

 

God jul og godt nyttår til deg også. :)

 

Åja mener du virkelig at eg er for gammel :lol: Og hva eller er det som gjør at du klør? Kan du svare på det Dr c alshus. :lol:

Eg er eldre enn deg så ikke prøv deg

 

jupp god jul og godt nyttår til deg og.

Lenke til kommentar
Og hva eller er det som gjør at du klør? Kan du svare på det Dr c alshus.

 

Med tanke på pasientens tilstand, vil jeg, Dr Alshus, gi deg .....

 

Tja, vet ikke helt jeg. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet med det utsagnet. :roll:

 

Personlig, så klør ikke jeg. Så jeg vet jammen ikke. Dusjer jo minst én gang om dagen da. Har heller ikke Clamydia eller herpes eller lignende da.

Lenke til kommentar
Og hva eller er det som gjør at du klør? Kan du svare på det Dr c alshus.

 

Med tanke på pasientens tilstand, vil jeg, Dr Alshus, gi deg .....

 

Tja, vet ikke helt jeg. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet med det utsagnet. :roll:

 

Personlig, så klør ikke jeg. Så jeg vet jammen ikke. Dusjer jo minst én gang om dagen da. Har heller ikke Clamydia eller herpes eller lignende da.

 

Har heller ikke det problemet med kløe på babben? Såpe og vann er tingen? Men mangen vil eg påstå har det som en uvane ikke forde at de klør :lol:

Lenke til kommentar
Og hva eller er det som gjør at du klør? Kan du svare på det Dr c alshus.

 

Med tanke på pasientens tilstand, vil jeg, Dr Alshus, gi deg .....

 

Tja, vet ikke helt jeg. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet med det utsagnet. :roll:

 

Personlig, så klør ikke jeg. Så jeg vet jammen ikke. Dusjer jo minst én gang om dagen da. Har heller ikke Clamydia eller herpes eller lignende da.

 

Har heller ikke det problemet med kløe på babben? Såpe og vann er tingen? Men mangen vil eg påstå har det som en uvane ikke forde at de klør :lol:

 

Masse quoting her, men...

 

Jeg tror at mange gjør det til en uvane nettop fordi det klør, og etterhvert, så gjør det det mindre og mindre bevist, slik at det ikke er uvanlig og se en del gutter og men i gatene osv klø seg på sakene, heller uskjemmet også... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...