Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x

 

Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior...

 

Vel, man for jo spørre henne pent om hun ikke kan gjøre noe med "problemet"... Da hadde det nok ikke vært så surt serru :lol:

 

 

jo det hadde vært surt.. for de har et triks eller to for å få ned en ereksjon.. jeg husker bare det ene trikset... de klemmer rundt stammen rett "bak" huet.. og så slår de ned på hodet.. da synker den på et sekund.. og nei, dette er ikke selvopplevd.. men som sagt. dette var kun et av triksa de bruker.. var et annet også, som ikke var fullt så smertefullt.. noe med å klemme på en blodåre eller no sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x

 

Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior...

 

Vel, man for jo spørre henne pent om hun ikke kan gjøre noe med "problemet"... Da hadde det nok ikke vært så surt serru :lol:

 

 

jo det hadde vært surt.. for de har et triks eller to for å få ned en ereksjon.. jeg husker bare det ene trikset... de klemmer rundt stammen rett "bak" huet.. og så slår de ned på hodet.. da synker den på et sekund.. og nei, dette er ikke selvopplevd.. men som sagt. dette var kun et av triksa de bruker.. var et annet også, som ikke var fullt så smertefullt.. noe med å klemme på en blodåre eller no sånt.

 

Eh, det er vel for å forhindre man kommer! Og nei, dette er ikke selvopplevd.. En ting er sikkert, ingen pene sykesøstre på 25 klarer og få røret mitt ned, med og holde rundt det... -naturligvis innen rimelighetens grenser :oops: Det jeg tenkte på var jo at de kunne få det ned på gammelmåten 8)

Lenke til kommentar
Bruk en god og sterk teip, så er det bare å arbeide seg rundt. Forbred deg godt, før du drar til :grin:

Haha... jeg hadde foretrukket veet :)

 

Jeg bruker høvel og gele. Anbefaler ikke maskin, er ikke serlig godt å få en hudfold inn i maskina

Jeg kan love deg at det gjør vondt!!!

Pleier å kombinere en phillips hår trimmer og en mach3. Ble litt ivrig med pillips'en en gang og som du sa, det gjør VONDT å få litt hud mellom klippe-tennene :p

Lenke til kommentar
Bruk en god og sterk teip, så er det bare å arbeide seg rundt. Forbred deg godt, før du drar til :grin:

Haha... jeg hadde foretrukket veet :)

 

Jeg bruker høvel og gele. Anbefaler ikke maskin, er ikke serlig godt å få en hudfold inn i maskina

Jeg kan love deg at det gjør vondt!!!

Pleier å kombinere en phillips hår trimmer og en mach3. Ble litt ivrig med pillips'en en gang og som du sa, det gjør VONDT å få litt hud mellom klippe-tennene :p

 

jeg har bare en ting å si jeg.. AUUUUUUU!!!

den kjente jeg helt hit.

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at jeg klør så jævli nå :???:

 

du har syflis defor

og aids

kan se det helt herfra :roll:

 

Hvordan ser en loff med syflis ut da :???:

 

eller en med aids?

 

 

"to gutter sitter ved siden av hverandre i en badstu da den ene sier: oi. du har liten tiss. da svarer den andre: du skulle sett søstera mi sin du, den er helt smadra!"

Kjeder meg litt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...