Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-87354

Har vel ikkje vært borti spes smertefulle ting men har vel vært noen episoder.

 

-Blitt kasta av en hest som begynte bukke, og landa selvfølgelig rett på ett tregjerde. Samt, i gammel hestemøkk etter eg datt ned fra gjerdet. Oh joy.

-Blei dytta i en murvegg på skulen så kragebeinet knakk (og det knakk i to).

-Fått en sigarett glo ned i toppen rett mellom puppene, au.

-Var på båt og skulle gå ned ei litt glatt lang trapp, venninna mi gikk bak meg og holdt meg plutselig tilbake når vi var komt halvveis (idiot menneske) så eg mista balansen og ramla. Fine glatte trappa vøtt, sa bare dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk så var eg nede med forslått rumpe.

 

Samt noen ufine episoder som involvere glatto og tryning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg fikk armen ut av ledd under trening, merket det ikke med en gang. Folk så rart på meg, jeg dro til lege. Etter jeg fikk den på plass var det ganske så jævlig må jeg si.

Har også fått albuen ute av ledd. Det jævligste jeg har opplevd. Legen pressa den på plass og jeg måtte gå med gips i 2 uker tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sikkert ikke det vondeste, men ihvertfall det værste jeg kommer på nå.

Vi har en ganske bratt trapp hjemme, og de siste 5-6 trinnene er helt rett (Resten av trappen er en i en sving). Så brukte jeg og broren min å holde oss i gilenderet, for så å svinge oss resten av de 5-6 trinnene nedover. Jeg fant ut at å gjøre det etter man hadde vært i dusjen, altså med våte hender, ikke gikk like bra. Jeg sklei mistet grepet totalt, og lander med hodet først på et murgulv. Gjorde sykt vondt, og hørte en pipelyd (noe alà slikt man hører fra flashbangs i COD).

 

Var vel rund 7-8 år da vil jeg tro.

 

Dagene etter jeg knakk kragebenet, var ikke så jævli vondt da jeg knakk det, men tiden etter når det skulle gro var helt jævlig.

 

+1

 

Er litt usikker på hva jeg synes var mest vondt, så begge får være med :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...