Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

jeg veit at dette er en tråd for det vondeste du har opplevd fysisk og psykisk men i mange tilfeller så er jeg nesten 100% sikker på at psykiske plager og sykdommer kan kureres med mye fysisk aktivitet. Etter jeg begynte å trene så har psyken min blitt bedre og bedre i takt med at formen min har blitt bedre.. Dette var bare et råd som hjelper meg veldig med å komme gjennom vanskelige dager. men legger den ut her for å nå ut til flest mulig med psykiske lidelser :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Fysj er såpass mye jeg kan pøse ut med her, men kaster meg vel på toget med knekte armer :roll:

 

Knakk begge bena i armen rett over, Trampoline fail! :thumbdown:, dere som har/og hoppe(r/t) på trampoliner hadde vel det at 1-2stk ga dere sprett ved at de sto og hoppet på side og du i midten, vel jeg var så heldig at jeg bare var 8-9 år gammel da, så fikk jeg sprett av broren til en venn av meg og hannes kompis, de var da 13-14 altså veldig store foretill meg, var gøyt så lenge det varte da, men selvfølgelig så skulle nå jeg ta en rar blanding av faceplant-Superman style, så armen min (venstre) landa midt opp den fine stanga som går rundt trampolinen :roll: så hadde gjips i 9mnder tror jeg det var?

 

OGSÅ

 

fikk jeg indreblødning i høyre skulder engang, First time in the Halfpipe på Gayblades, :w00t: det er 3 år siden, har ikke rørt rulleskøytene siden, var i Fysakken(Bergen:thumbup:)

 

Tror det ligger en video på Youtube over den massive failen min? skal se hva jeg kan grave opp

Lenke til kommentar

Da jeg trodde kompisen min hadde slått ballen (vi spilte slåball), og gikk fram ved siden av han for å se på slaget, for så å forstå at han slettes ikke hadde slått. Så slo han, fikk enden av balltreet midt over nesa (som knakk noe j*vlig).

 

Glad jeg ikke sto nærmere, da hadde jeg nok ikke sett så godt på høyre øye :|

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Off, jeg datt i en foss en gang. Jeg skjærte opp hele leggen og kunne se helt inn til benet. Gjorde noe sykt vondt. Jeg greide nesten i gå, selv om jeg ikke brakk den. Å det hjalp ikke så mye når broren min sto oppe på fossen og trodde jeg var dø. Jeg kom da heldigvis levende ut fra det. :)

Lenke til kommentar

Lagde en slags olabil, kjørte nedover en bakke, og det begynte å gå jævlig fort, og seff begynner olabilen å svinge fra ene til andre siden nedover veien, altså kjører i siksakk. Så kommer en traktor imot og jeg må rette opp olabilen, men da bare snurrer den rundt, s jeg fikk store skrubbsår oppover ene beinet og låret, og hele ene armen.

Tror ikke jeg greide å sove en hel natt på ei uke :p

Lenke til kommentar
Då eg brakk armen i danmark for lenge sidan... oh ze pain

og som FV over, fekk eg og nagler i, men har du tatt ut dine?

 

 

Nei, ikke enda - da som ulykken skjedde i februar. Legen nevnte though; at om jeg hadde plager med alt titanet, så kunne de fjerne det om et års tid. Hvis jeg ikke merka noe til det, så var det ingen vits og fjerne det.

Endret av FV
Lenke til kommentar

åja, hos meg tok dei det ut etter gipsen for. men mine stakk ut, though :p

men det var rimelig ekkelt å ta dei ut, då eg ikkje fekk nokon form for bedøving. imagine: du kjenne to metall-pinnar blir dratt gjennom beinet ditt. *grøsse*

Etterpå spurte dei om eg ville ha dei, med ein gong svarte eg "NEI! eg vil aldri sjå dei igjen!" :p

Lenke til kommentar

Hehe, huff... Jeg hadde aldri gips jeg, merkelig nok. Men det var ikke noe vits i sa dem. Mitt brudd var et typisk vridnings-brudd. Var derfor jeg måtte til med bolter og nagler. Hvis du ser helt oppe på leggen på hver sin side, så er det noen små stifter der.

Legene måtte skjære et stort snitt på hver side av leggen, pga. den store hevelsen i foten. Hevelsen hadde ødelagt foten og gjort meg lam, om dem ikke hadde snitta opp leggen.

Stiftene ble brukt sammen med en strikk til og stramme opp såret ettersom helvesen roet seg ned.

 

Har du noen bildet av ditt brudd? Vil gjerne se :))

Lenke til kommentar
Noe av det verste jeg vet er å gå ned en trapp, tråkke for langt inne på et trinn og skrape opp hele hælen når du går videre :(

 

 

Bare så ufattelig sant!! sant, SANT, SANT!!!! :cry:

Det der med å Gnure tærne inn i diverse ting på gulvet er ikke heller noe bra. Blant verstingene er karmen inn (mest ut) til soverommet mitt.. så kommer diverse (SKARPE/HARDE) leker som av en eller annen IDIOTISK grunn har havnet på gulvet :no:

 

Det å løpe alt du kan på asfalt barbeint i shorts og t-skjorte for å så skrape store-tåa bortover asfalten mens jeg tryner for å så få noen jævlige skrubbsår på knea er ikke digg.

 

:cry::cry: Deler av troretå neilen blei slitt vekk så det bare var halvparten igjen :cry::cry:

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
Hehe, huff... Jeg hadde aldri gips jeg, merkelig nok. Men det var ikke noe vits i sa dem. Mitt brudd var et typisk vridnings-brudd. Var derfor jeg måtte til med bolter og nagler. Hvis du ser helt oppe på leggen på hver sin side, så er det noen små stifter der.

Legene måtte skjære et stort snitt på hver side av leggen, pga. den store hevelsen i foten. Hevelsen hadde ødelagt foten og gjort meg lam, om dem ikke hadde snitta opp leggen.

Stiftene ble brukt sammen med en strikk til og stramme opp såret ettersom helvesen roet seg ned.

 

Har du noen bildet av ditt brudd? Vil gjerne se :))

woah... har desverre ikkje nokre bilde av mitt brudd :/

Lenke til kommentar

Henger meg på den med å dunke lilletåa borti kanter på golvet. Kommer noen saftige gloser ut av kjeften min når det skjer, for å si det sånn.

 

Så var det vel i syvendeklasse på barneskolen. Vi var i en ballbinge, og mange av klassekameratene mine hoppet ut av ballbingen og på et stålgjerde, og så hvor høyt de greide å klatre opp. Jeg snubla i kanten på ballbinga, og landa på brystet. Gjorde ikke så vondt, men faen så redd jeg ble når synet mitt plutselig hadde blitt helt ekstremt-lyst-blendende grått, i flere minutter, i tillegg til at jeg mista pusten!

 

En av de største smertene jeg har hatt i mitt liv, var forårsaket av min ellers snille Golden Retriever. Moren min hadde stelt i stand en herlig julefrokost, og hadde nevnt navnet mitt med begeistring i stemmen, noe som får hunden til å springe til personen vi nevner. Jeg lå og halvsov på rommet med døra åpen, og hunden smatt inn. Full av energi, brukte hun(hunden) en grusom måte på å vekke meg. Jeg lå på ryggen med hodet nærme sengekanten, og for å vekke meg, dytta hunden min først labben sin, men uklipte og lange klør, oppi trynet mitt, før hun hoppet opp i sengen med de to forlabbene sine, og satte i sang med å slå meg med høyre labb. Hadde flere solide kutt i trynet etter det, men greide ikke å være sint på bikkja! Har hatt lignende problemer med denne bikkja før. Har skjedd at mamma har våkna med flere kutt i fjeset.

Lenke til kommentar

Har brukket diverse bein og slått meg ganske stygt, men vondeste jeg har opplevd da jeg fikk mageknip(!) Ble bare verre og verre så jeg ikke klart å gå men lå bare og vrei meg i smerte. Fikk tatt smertestillende, men effekten kom først etter 1 time, føltes hvert fall ut som evighet..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Det må vel være den dagen jeg skulle ta ut stålpinne( 3 stk) i armen etter å ha brekt den, det hadde grodd hud over pinnene, å der hadde de koset seg i 5 mnd, da var det til med Lokalbedøfelse og skapell, å bedøvelsen er jeg nesten sikker på at den ikke funka! :S!

 

Samme for meg, men i lillefingeren og 1 pinne, men her var det hverken snakk om bedøvelse eller noe kutt, det var bare en tang og "pure muscle". Selvfølgelig satt den fast..

En godt voksen mann som holder fast armen din med hans venstre arm, og prøver å fra ut pinnen med en tang som han har i høyre handa, når den da i tillegg sitter fast, det er PAAAIN! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei begynna å bli eit par gange, når eg brakk hånda i 2.klasse, forstua tåa i 10nde når eg bomma på fotballen og traff ein vegg-.-, når eg i 1.klasse (videregåande) hoppa på trampolina og skulle lande på magen men i steden lada utafor trampisen med overkroppen og begge Knærna på metallstanga:S Hurt like heeeellll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...