Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Når jeg fikk mest vondt er jeg ikke sikker på. Har sluppet unna større skader. Aldri knekt noe el.

Vondeste jeg kommer på i farten var en skikkelig vond krampe i låret.

Det værste med krampe er at man ikke får til å gjøre noe med det. man må bare la det gjøre seg ferdig. Det blir 1 minutt som man ikke vet hvor man skal gjøre av seg.

Men altså.. jeg har sluppet billig unna :p

 

Haha, tror jeg var der eller drev å snakket med deg når du fikk krampe i låret, ikke for å være slem, men det var morsomt å se på da ;) hihi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske vondt da jeg brakk ankeln i sommer, dum som jeg var så gikk jeg 300 meter på en brekt ankel før smerten ble for stor!

 

Det er ikke noe..Da jeg knuste ankelen så gikk jeg på foten i 9 dager.(var inne på legevakten etter tre dager men de sa at siden jeg kunne gå på foten så var ikke hastverk)

Første uken tenkte jeg bare at jaja en forstuet ankel dette men den 8 dagen da jeg var på fest så klarte jeg ikke å gå hjem igjen selv om jeg var beruset.hehe

Dagen etterpå var det rett inn på legevakten.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar
Haha, tror jeg var der eller drev å snakket med deg når du fikk krampe i låret, ikke for å være slem, men det var morsomt å se på da ;) hihi

Du snakket med meg på skype når jeg fikk krampe i leggen, men ikke i låret. Krampe i leggen får jeg hele tiden og det er bare barnemat i forhold til låret.

"Morsomt å se på?" Sadist!!! .......... :p

Lenke til kommentar

Oppigjennom årene har jeg skadet meg myye. Det verste er så ille at jeg ønsker ikke prate om det, for tanken på det gir meg frysninger nedover ryggen enda, selv om det skjedde i 6. klasse og jeg går VG3 nå.

 

Men ifjor klarte jeg å klemme fingeren av slik at alt 10% av negla og det over hang nedover. Måtte rette det opp og gjorde ikke noe særlig vondt, endel blod og sånt, har ingenting imot det. Men når legen skulle sy og bedøvelsen ikke var god nok. Tenk deg nål igjennom beinet i fingeren! det var steinhardt og legen bare skulle igjennom. Var ikke så glad etterpå. :)

 

Ellers har jeg sydd ca 10-14 ganger, tusenvis av blodprøver og sett endel sprøyter stort sett. Men jeg har kun brukket tommelen når det gjelder brudd. :)

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

- Mamma kjørte over foten min.

- Jeg skulle hente ark under døra som var igjen, hadde hånden forran døra, pappa kom stormende inn og knuste neglen min til helvete, den datt av senere.

- Et par kompiser klarte å miste en svær jernstang på foten min, nok en hel negl ut vinduet

- skallet hue i en jernstang i danmark, begynte å blø i hue. Gjorde jævlig vondt de første sekundene men ellers ok.

- da jeg flyttet fra kjæresten :(

- da jeg skulle prøve 180* på snowboard i en barnehagebakke, tryna og landet med ryggen/hofta på sånn hompe stang ting, gjorde så sykt vondt!

-kvise over munn ved ''bartområde''

- hoppet i busker og skrapet opp ryggen.

- mor og fars skillsmisse.

 

 

Det var nok det meste :)

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Verste smerten (også langvarig), var når vi hadde svømming på barneskolen.

Skulle hoppe fra 5m, men da en kompis av meg stod på 3m akkurat i det jeg tok sats fra 5m, så fikk jeg sånn skjevt hopp fordi han ville at vi skulle hoppe fra 3m i lag.

Kort sagt, så resulterte det i at jeg var innom 3m før jeg landa i vannet. Knust hæl som faktisk var vond i ca 2år etterpå. I dag har det ført til at jeg har fått skiveutglidning i ryggen, så yeah. Bad mistake.

Lenke til kommentar

Hyttetur på Svalbard. Kniv falt ned på lillefingeren min og delte den i 2. Hadde ikke plaster eller lingende, så måtte tape fingeren sammen og ta på ullvått. Så var det 3 timer på skuter i -20 inn til legevakta. Blødde så mye at folk trudde vi hadde tjuvslakta rein.

 

15år senere og jeg har fortsatt arr :p

Lenke til kommentar
ellers har jeg den gangen jeg klarte å skyte meg selv i tommelen med en luftpistol. dette burde ha gjort mest vondt,men det var nesten ikke smerte i det hele tatt.

Minner meg om den gangen jeg og en kompis skjøt med luftpistol på en sånn kulefangerblink som vi hadde skrudd opp på et gjerde. Det gikk som det til slutt måtte, kula traff gjertet, rikosjerte og traff meg på halsen, akkuratt mellom øret og nakken..

 

Det var _ikke_ godt..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Da jeg fikk annengradsforbrenning i hele ansiktet og tredjegradsforbrenning litt på høyre hånd og hele overflaten på venstre hånd. Utfallet av en "bli-kjent-tur" på vidregående skolen jeg går på. 3 uker i koma og styr. Lucky me så har jeg ikke noen merker/arr i ansiktet, bare litt under haka.

Lenke til kommentar

hmm må vel være:

 

Lillefinger ute av ledd (klemte på plass, sto keeper i fotball kamp 5 min etterpå)

påkjørt av rattkjelke som hadde mistet deler av den ene skien slik at jeg ble truffet av metallet (måtte sy XP)

Pekefinger ute av ledd (leke slossing)

Sparra med far min :D

Forstua storetåa (spilte fotball uten sko) + løpe harde ting lilletå er ikke godt :(

Første klasse, ei tard jente tok en saks å klypte meg ved knoken

Edit1: slått av hammer i hofta

 

har aldri brukket noe og ikke så altfor store skader så vil si jeg har vært heldig (jeg er 16)

kommer sikkert på noe mer! XD

Endret av Kendaran
Lenke til kommentar

Tør ikke lese mer her jeg, så mye smerte. Kjenner jo nesten at jeg får vondt selv >.<

 

Jo.. Jeg knakk skinnleggen i tre deler en gang, på snowblades. Det værste var at det var to karer som måtte DRA av meg den FORBANNA trange støvelen mens jeg lå på bakken. :realmad:

 

Måtte operere inn en 45cm lang stålnagle inne i skinnleggen med 4 skruer.

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar

Fysisk?

 

Når legen opererte meg i tåen etter en lærling skulle sette bedøvelse. (Han failet, og satt all bedøvelsen i sengen under tåen..)

 

Legen trykker på det fullbetennte kjøttet (ingrodd tånegl som har bygget masse betennelse helt inn i negleroten), for å kjenne om det har blitt bedøvet.

Han prøver igjen 3-4 ganger og jeg sier "nei" hver gang, tilslutt gidder han ikke vente lenger, så vi setter igang!

 

Først klipper han opp langs siden av neglen, til kjøttet ca halvveis nede på tåen, og klipper innover til storetå-leddet.

Deretter tar han fram en skalpell-skje-ting (vet ikke hva disse heter,) og graver ut det betennte og ødelagte kjøttett, helt fra negleroten (ja, denne er FULL i nerver..) og ut til der han begynnte å klippe.

 

Dere kan tenke dere smerten å få et skikkelig dypt kutt, sånn inn til benet, tenk deg så at dette blir fullbetennt, og at en sint gammel mann kommer med legesaks og klipper innover et stykke, for så å grave ut betennt kjøtt.

 

Jeg lå på sykesengen og vred meg og skrek av smerte, men fikk bare streng beskjed om å ta det som en mann og slutte å syte!

 

Det er det vondeste fysisk jeg har vært med på..

 

 

EDIT:

Legge til et par andre her og.

 

2: Slå sprekk bak i hodet når jeg var liten, 7 sting.

 

3: Tannlegen, gjøre klart til en rotfylling før bedøvelsen, bare borre vekk så vi kan sette bedøvelse i nerven.

Tannen er så hul at borren går rett igjennom, rett i nerven, og driller med seg ca 1/4 av nerven, phain!

 

4: Punktere en ryggpute under vektløfting.

 

5: Tråkke på en spiker med helen, den gikk bra dypt inn. var ikke skikkelig vondt før senere på dagen.

 

Det er det jeg kan komme på off the top of my head.

Endret av Hrafn85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...