Gå til innhold

Liker DU grandiosa?


Hvilken Grandiosa er best?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilken Grandiosa er best?

    • Original
      136
    • Kjøttdeig & Løk
      58
    • Pepperoni
      60
    • Taco
      31
    • Lørdagspizza
      28
    • Full Pakke
      13
    • Jeg liker ikke Grandiosa
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiser gjerne en Grandiosa, men etter å ha smakt Kjøttdeig og løk så er ikke originalen så god lenger.. Full pakke er heller ikke favoritten... De andre glir ned så lett som bare det :) Men selvfølgelig; det finnes alternativer...

Takket være denne tråden fikk jeg sinnsykt lyst på pizza!  :hrm:

8238930[/snapback]

Enig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER grandiosa... Men det er et par ting jeg pleier å gjøre for at den skal smake ekstra godt. Jeg skraper av fyllet og lager min egen pizzasaus med tomater og kjøttdeig. Så legger jeg litt ordentlig skinke og litt løk oppå. Det er aldri nok ost på gransiosaen fra butikken så jeg bruker jarlsberg fra kjøleskapet også. Da er grandisen nesten som den skal være. Når jeg har bytta ut fyllet og osten så er det bare en ting til som må gjøres noe med: Bunnen. Jeg bruker en annen bunn i stedet. Jeg lager en pizzadeig som jeg kjevler ut til en tynn bunn som jeg bruker i stedet.

 

Der ser dere hvor lett det er å få grandiosa til å smake godt. Man bare bytter ut fyllet, osten og bunnen :wee:

Lenke til kommentar
Men en ingrediens jeg absolutt ikke klarer på pizza er ananas. Jeg prøver å tvinge meg til å like det, men det går bare rett og slett ikke.

Enig!

Er som å ha eple i grøt..

8257089[/snapback]

Eg synest ananas på pizza fungerer veldig fint, frisker opp litt. Ein grønnsak eg har blitt veldig glad i er raudløk, må ha det i salat og på heimelaga pizza. Mais er og veldig bra, synd at Mild Taco forsvant.

Lenke til kommentar
Jeg ELSKER grandiosa... Men det er et par ting jeg pleier å gjøre for at den skal smake ekstra godt. Jeg skraper av fyllet og lager min egen pizzasaus med tomater og kjøttdeig. Så legger jeg litt ordentlig skinke og litt løk oppå. Det er aldri nok ost på gransiosaen fra butikken så jeg bruker jarlsberg fra kjøleskapet også. Da er grandisen nesten som den skal være. Når jeg har bytta ut fyllet og osten så er det bare en ting til som må gjøres noe med: Bunnen. Jeg bruker en annen bunn i stedet. Jeg lager en pizzadeig som jeg kjevler ut til en tynn bunn som jeg bruker i stedet.

 

Der ser dere hvor lett det er å få grandiosa til å smake godt. Man bare bytter ut fyllet, osten og bunnen :wee:

8262490[/snapback]

 

Hahhaha, så genialt innlegg. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...