Gå til innhold

Liker DU grandiosa?


Hvilken Grandiosa er best?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilken Grandiosa er best?

    • Original
      136
    • Kjøttdeig & Løk
      58
    • Pepperoni
      60
    • Taco
      31
    • Lørdagspizza
      28
    • Full Pakke
      13
    • Jeg liker ikke Grandiosa
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latskap: Ja? Hvis bilen opprinnelig er en amerikansk oppfinnelse, så kan man jo forsåvidt si det. Og siden pizza er en matrett som stammer fra Italia, vil jeg si at pizzaen er italiensk. Og ettersom den norske varianten pizza Grandiosa smaker helt jævlig (etter min mening), vil jeg si at Grandiosa er et hån mot den ellers så geniale, italienske oppfinnelsen - Pizza.

Lenke til kommentar
Latskap: Ja? Hvis bilen opprinnelig er en amerikansk oppfinnelse, så kan man jo forsåvidt si det. Og siden pizza er en matrett som stammer fra Italia, vil jeg si at pizzaen er italiensk. Og ettersom den norske varianten pizza Grandiosa smaker helt jævlig (etter min mening), vil jeg si at Grandiosa er et hån mot den ellers så geniale, italienske oppfinnelsen - Pizza.

8249109[/snapback]

 

Den " italienske " pizzaen består av bunn med litt saus og mozerellaost. Den er god, men ikke den beste. Alt annet er IKKE italiensk pizza.

Lenke til kommentar

AAAGHHHR!! Du forstår ikke hva jeg mener! Jeg gjentar: Pizzaen er italiensk, i den forstand at oppfinnelsen/matretten pizza stammer fra det gamle Romerriket/Italia!

 

Hvis du fremdeles nekter, nekt i Jesu navn, og spis Grandiosa til det tyter ut av kroppshulla dine.

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men det blir faktisk grandis til middag i dag. Kom hjem akkurat nå, så jeg gidder ikke noe annet. Har hatt kyllingfilet to dager på rad nå, så jeg orker ikke å steke en dag til, hehe. :) Fant nesten to halve pizzaer nedi fryseren, så det ble 3/4 grandiosa orginal.

Lenke til kommentar
Pizzaen er italiensk, i den forstand at oppfinnelsen/matretten pizza stammer fra det gamle Romerriket/Italia!

8249402[/snapback]

 

Pizza kommer av ordet Persia - området det flate brødet vi nå anser som pizzabunn kom til Italia fra.

 

Tomaten kom til Europa på 1500-tallet fra Amerika, og da var romerrikets tid forlengst ute. Det fantes ikke noe enhetlig Italia som sådan, og Pizzaen (Pizza brød med tomat oppå, i groveste forstand) ble "skapt" i Napoli.

 

Pizza fra Pizzeriaer ble ikke noe særlig før begynnelsen av 1800-tallet.

Lenke til kommentar
Pizzaen er italiensk, i den forstand at oppfinnelsen/matretten pizza stammer fra det gamle Romerriket/Italia!

8249402[/snapback]

 

Pizza kommer av ordet Persia - området det flate brødet vi nå anser som pizzabunn kom til Italia fra.

 

Tomaten kom til Europa på 1500-tallet fra Amerika, og da var romerrikets tid forlengst ute. Det fantes ikke noe enhetlig Italia som sådan, og Pizzaen (Pizza brød med tomat oppå, i groveste forstand) ble "skapt" i Napoli.

 

Pizza fra Pizzeriaer ble ikke noe særlig før begynnelsen av 1800-tallet.

8251052[/snapback]

jeg må bare si det, koffert ble eid!:D

 

Jeg synes ggrandis er kvalmt, men jeg spiser det hvis det er siste utvei og masse extra greier lagt på den. Peppes dolly etc er så sinnsykt mye bedre..kan ikke tru det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...