Gå til innhold

Liker DU grandiosa?


Hvilken Grandiosa er best?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilken Grandiosa er best?

    • Original
      136
    • Kjøttdeig & Løk
      58
    • Pepperoni
      60
    • Taco
      31
    • Lørdagspizza
      28
    • Full Pakke
      13
    • Jeg liker ikke Grandiosa
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er jo ikke noe spesielt god heller da. Kanskje med store doser ketchup og piffi, men da smaker man jo bare det og det gjør pizza'en grei nok. Den er jo ingenting i forhold til Dolly eller Peppes?

Men så er også Dolly & Peppes 7 ganger dyrere, og ikke akkurat "kjapp" mat, er det vel?

Lenke til kommentar
Den er jo ikke noe spesielt god heller da. Kanskje med store doser ketchup og piffi, men da smaker man jo bare det og det gjør pizza'en grei nok. Den er jo ingenting i forhold til Dolly eller Peppes?

8238727[/snapback]

 

 

Jeg mener at man ikke kan sammenligne grandiosa og Peppes/dolly pizza. Peppes pizza koster over 150 kr, mens en grandiosa får du får 28kr.

Lenke til kommentar
Jeg mener at man ikke kan sammenligne grandiosa og Peppes/dolly pizza. Peppes pizza koster over 150 kr, mens en grandiosa får du får 28kr.

Nettop.

 

Så la oss holde oss til frossen-pizza, ok?

Dette er ikke en tråd for Frossen vs Restaurant, for den vet alle hvem som vinner!

Lenke til kommentar

Jeg legger meg i støvet og beklager sammenlignignigen med frossen pizza og resturant pizza.

 

Etter min mening så skal en skikkelig pizza kunne bestå av følgende:

En god og heldekkende ost

Godt og fyldig fyll

En bunn som lett kan kjøres sprø eller myk, alt etter omstendighetene.

 

Så la oss nå se hva grandiosa egentlig består av.

 

Min mening er:

Det er en trøtt bunn som ikke blir sprø under noen omstendigheter. Uansett hvordan du trikes og mikser med den i ovnen.

Osten dekker ikke hele pizzaen en gang.

Fyllet består av trøtt tomatsaus og noen små kjøtt-pellets.

 

Hvordan kan da folk egentlig syns at den er god?

Jeg tror at folk bare kjøper den fordi den er billig, og derfor setter smaken til side og velger den fordi med nok mengder Kketchup og piffi og egen ost så smaker den nettopp det. Pizzi, ost og ketchup.

Lenke til kommentar

Er vel enig med deg g@bb@, men bortsett fra en ting, smaken.

 

Selv synes jeg Grandiosa Kjøttdeig og Løk er drit-digg! Og det er uten noe ketsjup eller noe slikt skvip.

Selvfølgelig, det er mange bedre pizzaer der ute, og Big One er jo ett alternativ, men jeg holder meg til K&L :love:

 

EDIT: Takket være denne tråden fikk jeg sinnsykt lyst på pizza! :hrm:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Min mening er:

Det er en trøtt bunn som ikke blir sprø under noen omstendigheter. Uansett hvordan du trikes og mikser med den i ovnen.

Osten dekker ikke hele pizzaen en gang.

Fyllet består av trøtt tomatsaus og noen små kjøtt-pellets.

 

Hvordan kan da folk egentlig syns at den er god?

Jeg tror at folk bare kjøper den fordi den er billig, og derfor setter smaken til side og velger den fordi med nok mengder Kketchup og piffi og egen  ost så smaker den nettopp det. Pizzi, ost og ketchup.

8238914[/snapback]

 

 

Definer ordet "trøtt"? Fleste pizzaer jeg har kjøpt dekker osten hele pizzan uten om toppen, men det er jo normalt på alle pizzaer. For å få sprø bunn bruker jeg rist, det fungere bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...