Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Eg har litt problem med å få den eine sidedøra til å sitje skikkeleg pga. kablar som er i vegen. Har klemd dei fast med sølvtape, men det går ikkje for det om. Nokon forslag? :) Vil helst skjula alle kablar så mykje som mogleg.

Lenke til kommentar

Da er det bare å legge kablene annerledes bak da, på'n igjen som det heter. Du kan jo ta en titt på hvordan jeg har lagt kablene mine bak i forhold til hvor ryddig det er inne i kabinettet :)

 

p1010321zo8.jpg

 

p1010322vv8.jpg

 

p1010323gl2.jpg

 

Måtte jo også legge til den nederste viften foran harddisken som jeg fikk presset inn. Harddisk "boksen" eller hva du kaller det står det altså enda uten noen modifikasjoner.

Tok litt tykk dobbeltsidig teip på innsiden av viften bare, dette for at den ikke skal lage så store vibrasjoner i og med at den kun ligger løs. Uansett ligger den såpass trangt at jeg tror ikke den får rørt seg veldig mye.

Er ganske fornøyd med hvordan kablene ligger bak hvertfall, får lukket døren helt fint uten problemet og slikt.

 

Fikk du noen ideer til kabellegging Milanjo?

Endret av Gamezor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takkar for tips, men eg kan vel sei at "faren" er over. :) Det einaste kabelrotet som irriterar meg litt er det nede ved harddiskburet siden eg har fylt det opp. :p Uansett, ingen skal jo sjå inn dit, så det er ikkje det største problemet i verda. No ventar eg bare på at DVD-drevet skal kome i posten, så er det første boot. :D

 

Men angåande den viftå du snakka om, ristar den mykje når den ligg laust?

Lenke til kommentar

jamen daså, det er jo fint!

må ta mot til meg å åpne opp bak der snart jeg da, fant ut at jeg glemte å koble til strøm til dvd'en i farten :p

 

Den viften rister ikke mye nei, bråker ikke noe mer enn de andre noctua viftene jeg har i det hele tatt. Mulig dette er pga den dobbeltsidige teipen ligger og hindrer at støyen får fritt utløp i kabinett kroppen. Men som sagt, den ligger veldig fint og alt for trangt, så den får ikke rørt på seg :)

Lenke til kommentar
Hvis 8800GTX fungerer inni det, så burde ditt kort også gjøre det.;)

 

Jeg lurer på hvor man kan få tak i sølv-versjonen av dette kabinettet?

 

Tror faktisk vi har et nytt liggende i butikken, men det får vi evnt. ta over pm hvis interesse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvem var det som hadde TRUE kjøler i et Antec P182 kabinett her?

Vil bare ha "bevis" for at det går, orker ikke se gjennom alle sidene her for å finne hvor det var :)

*vinke*

Fungerer heilt fint. :) Ser ut til at det går akkurat, mtp. høgde.

 

Men altså, ja, den passar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er det bare meg eller er PSU'en veldig knotete å få på plass? Har en Corsair HX620 som jeg må presse ganske hardt ned for å få til å passe.

Brukar du det medfølgande buret? Droppa sjølv dette, då det var litt vanskeleg å få PSUen til å sitje skikkeleg. Utan den gjekk det som ein draum. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...