Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreløpig utgivelsedato for "Guitar Hero II Incl. Guitar" er 04/04. Dette er den siste beskjeden vi har fått fra vår leverandør. Ved evt endringer legger vi opp informasjon om det på siten.

 

Med vennlig hilsen

Imre

Kundeservice, CDON.COM

Ikke så mye hjelp i det der, har tydeligvis bare sjekket hvilken dato de oppgir selv. Legg imidlertid merke til "foreløpig utgivelsesdato".

Lenke til kommentar

Jeg mailet cdon ang. dette i forrige uke og fikk følgende svar den 20.:

 

"Preliminärt releasedatum enligt de uppgifter vi har fått är 4. april.

Varan skickas så att du ska ha den samma dag.

 

Med vänlig hälsning

Marcus

Kundtjänst CDON.COM"

 

Så de mener altså at jeg skal kunne hente spillet på posten onsdag i neste uke. Og det står jo fortsatt 4/4 på sida deres, så jeg lever i håpet. Men det høres jo ikke bra ut når andre sjapper som EB Games går ut og utsetter det... :no:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, men det er kun NTSC-utgave står det nederst :(

 

Edit: Activision Nordic (PanVision) er det som "gir ut" spillet i Norge.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Tjohei: Sendte du den mailen til den svenske kundeservicen?

8252754[/snapback]

Altså, jeg fant nesten ikke noen måte å sende dem mail på, så jeg brukte ett av skjemaene som ikke helt passet med spørsmålet mitt, beklaget det og spurte om når de kom til å sende ordren min. Jeg ga dem ordrenummer og hele pakka, så det må gjelde for ordre som blir sendt til Norge. Hvorfor det var en svenske som svarte, får du spørre cdon om (hvis du finner en måte å kontakte dem på, da... :p )

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

hehe. Nei, det er dårlig med kontaktinfo på siden.

Jeg sendte en mail til Platekompaniet og spurte. Venter på svar. Bestiller ikke før jeg vet at det kommer ut før påske.

 

EDIT; I Spaceworld-magasinet som kom i postkassen står det at det kommer 6/4. Dette blir man forvirret av :hmm:

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Bestiller ikke før jeg vet at det kommer ut før påske.

8256561[/snapback]

Skal du ikke ha spillet viss det ikke kommer ut før påske? Jeg bestiller uansett, kommer det før påske så er jo det kjempebra! Viss det ikke kommer så boikotter jeg ikke spillet av den grunn... Får bare spille C&C3 på pcn mens jeg venter heller :)

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Joda ;) Men hvis det kommer senere bestiller jeg det heller senere :) Ingen boikott her i gården altså. Jeg har nok av spill å spille i mens så :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk svar fra platekompaniet nå:

 

"Hei Martin,

 

Jeg snakket akkurat med leverandøren, som kunne bekrefte at 6. april er releasedag. Spillet vil bli levert til oss tirsdag eller onsdag i neste uke, og i og med at pakken er såpass stor vil den nok tidligst kunne bli levert påskeaften dersom ditt lokale postkontor holder åpent.

 

--

Med vennlig hilsen

Espen Lauritzen"

 

Lover bra det :) Betyr vel at fysiske butikker får den inn før påske :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...