Gå til innhold

Forbruker.no: Rå spillmaskin (PS3)


kagaku

Anbefalte innlegg

Men én ting er i hvert fall sikkert, når du har hatt en Xbox 360 i stuen i et år og fyrer i gang PlayStation 3, er det som å slå av kjøkkenviften som har stått på fullt, og sette seg ned i ro og mak. Bokstavelig talt. PlayStation 3 er adskillig mer stillegående, og det er helt herlig å slippe å ha volumet på så høyt at det overdøver DVD-drevet, noe man faktisk må når man spiller med Xbox 360.

 

Og at den er mer stillegående er en grunn til å bytte fra X360 til PS3 fordi? Face the fact, selv om PS3 er mer stillegående, har X360 bedre funksjoner på nåværende tidspunkt (som f.eks online støtten og spillutvalg)

 

Når folk får opp øynene for bluray kommer nok PS3 til å ta fullstendig av ja.

 

Tror nok de fleste blir sittende på gjerdet og vente til vi vet hvilket format som vinner. Det er langt fra avgjort. Og taper Blu-Ray mister PS3 enda et kjøpsargument.

 

Hva gjelder avspilling av vanlige DVD-plater overbeviser på ingen måte vårt tilsendte amerikanske testeksemplar, og kan på ingen måte følge opp det positive inntrykket den gjorde som Blu-ray-avspiller.

 

Bildene har verken den skarpheten og dybden vi er vant med fra gode DVD-spillere, og tidvis mye prosesseringsstøy i bildene. Hvordan den oppgraderte europeiske versjonen vil bite fra, seg er det naturlig nok vanskelig å si noe om før vi selv har prøvd, men bedre vil det helt sikkert bli.

 

Den er bra på Blu-Ray men skuffer på DVD? Javel, hvor mange har byttet ut hele filmsamlingen sin med Blu-Ray? Nada, ingen. Derfor er kanskje ikke PS3 et så atraktivt multimedia tilbud likevell?

 

Mange vil sikkert leve aldeles utmerket uten avanserte bildejusteringsmuligheter, og at den genererer en aning mer viftestøy en vi er vant med fra dedikerte avspillere.

 

Det er akkurat det jeg og tror. Mange vil klare seg utmerket med det de har til nå, samt at PS3 må levere hele pakken med 100% uten noen skuffelse for å rettferdiggjøre prislappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor syter så mange om at xbox 360 konsollen bråker så mye?

Hvis du ikke sitter å tenker på det mens du spiller så irriterer det ikke i det hele tatt. Det er slikt man bare ignorerer etterhvert.

8220858[/snapback]

 

Tydeligvis fordi det plager mange. Ikke så veldig rart det.

Lenke til kommentar
Sånn anngående 360 og støy.. er det bare jeg som synes at lyden fra tv'n, på helt greit nivå som oftest er mer enn nok til å overdøve duringen fra maskinen?

8220876[/snapback]

 

De eneste gangene jeg reagerer på støy fra konsollen er når et brett lastes og det ikke er noen form for musikk fra tven. Utenom det så hører jeg ikke støy fra konsollen grunnet lyd fra tven.

Lenke til kommentar
Tydeligvis fordi det plager mange. Ikke så veldig rart det.

Har du 360 i det hele tatt og kan uttale deg på eget grunnlag?

Har du volumet på over 4-5 så hører man ikk eboksen.

8220888[/snapback]

 

Hadde. Kvittet meg med pga bråket. Og jeg er ikke alene, mange som har gjort det.

Lenke til kommentar
Ville du likt hvis jeg sa, "May Satan/Allah/whatever help you" ? Ikke alle som er religiøse skjønner du. Flertallet i norge f.eks.

Inklusive meg selv, jeg er 100% ikke-religiøs, men det er noe man kaller ordtak skjønner du.

Virker ikke som om du har hørt om slikt..

 

Men med all denne Hakkingen du driver med virker det om om du ikke er i stand til og stå opp for deg selv?

Stemmer det? I såfall kan du begynne og oppføre deg ordentlig og begynne med det?

Lenke til kommentar
Dere undervurderer hvor plagsom 360 støyen er for folk flest tror jeg.

 

Tror det heller er du/dere som overvurderer hvor plagsom støyen er for folk flest.

8220901[/snapback]

 

Mulig det. Men det er jo helt tydelig et problem for mange da det nevnes overalt. I denne testen, i tv2 testen, i spørsmålsrunden til Aftenposten osv. Så det er et tema.

Endret av kagaku
Lenke til kommentar
Tydeligvis fordi det plager mange. Ikke så veldig rart det.

Har du 360 i det hele tatt og kan uttale deg på eget grunnlag?

Har du volumet på over 4-5 så hører man ikk eboksen.

8220888[/snapback]

 

Når ikke salget går som forventet må man finne på noe annet å prate om

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer herved folk til å ignorere kagaku ettersom det er åpenbart at det er et tidligere medlem som er tilbake kun for å provosere.

Har rapportert han og ignorerer han as we speak.

Men hva som skal skje får Moderatorene avgjøre.

8220935[/snapback]

 

Flott, så lenge man ikke gir slike personer oppmerksomhet så forsvinner de stort sett av seg selv.

Lenke til kommentar

Det faktum at det eneste man kan utsette på 360 er støy, så må det enkelt og greit være den beste konsollen. Ved stor fare for å virke særs spesiell, vil jeg anbefale deg å være enig med den kagaku :!: Du må springe og kjøpe ps3 nå, ikke sitte inne på en så fin dag å bare snakke om den. Har ikke tid til ps3. Alt for mye som skjer på Halo fronten til at det skal være mulig, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...