Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST

Anbefalte innlegg

Skrevet
X16 og X18 er det questa dere snakker om da? Jeg har et quest nå som heter X18 og har nettopp gjort X16, men er det det dere snakker om?

8348992[/snapback]

Trodde X18 var den første labben, etterfulgt av X16?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er to lab du må til for å komme videre i main story, og det er lab X18 og lab X16. du skal først til X18, og så til X16 etterpå. passe skummelt der. spesielt om du skrur opp lyden og slår av lyset ;)

Skrevet

Sikker på at det er først X18 også X16? Mener det er X16 først, men men mulig jeg tar feil, har hvertfall vært i den første og skal i den andre.. I den første labben var det dritt skummelt, hjertet dunka nesten ut av kjeften og jeg pissa nesten i buksa jeg! :p

Skrevet

Ok, da er det nok X18 først.. Men er det noen steder i spillet der man vet hvor mange % man er ferdig eller no? Noen som vet når man er på X16 at man er nær slutten eller ikke halveis en gang?

Skrevet
det er to lab du må til for å komme videre i main story, og det er lab X18 og lab X16. du skal først til X18, og så til X16 etterpå. passe skummelt der. spesielt om du skrur opp lyden og slår av lyset ;)

8349188[/snapback]

Passe skummelt!? Passe skummelt!!?? :dontgetit:

Jeg fikk nesten hjertestopp da den usynlige tingen kastet kasser og annet søpper på meg :cry:

Er nå ikke i stand til å gå inn i mørke rom :ermm:

Skrevet (endret)

Enig der, så da mye bedre ut på den filmen en det gjør på pcen min! :s Kjører alt på fult..

Endret av TobbelobbenQ
Skrevet

Ta å finn filen user.ltx i mappen STALKER.SHOC i fellesdokumenter tror jeg. Åpne den i f.eks notisblokk og finn:

r2_ls_bloom_fast off

skift den sånn at det blir

r2_ls_bloom_fast on

Så finn

r2_mblur 0

og skift den til

r2_mblur 1

Dette gjør graffikken ihvertfall litt bedre :w00t:

Skrevet
Ta å finn filen user.ltx i mappen STALKER.SHOC i fellesdokumenter tror jeg. Åpne den i f.eks notisblokk og finn:

r2_ls_bloom_fast off

skift den sånn at det blir

r2_ls_bloom_fast on

Så finn

r2_mblur 0

og skift den til

r2_mblur 1

Dette gjør graffikken ihvertfall litt bedre  :w00t:

8350564[/snapback]

Nei egentlig ikke. Eller det er i alle fall en smaksak om man foretrekker overdreven bruk av HDR-effekter. Personlig synes jeg det blir for glorete med de innstillingene du foreslår her. Full Dynamic Lightning bidrar derimot til å øke atmosfæren og stemningen i spillet, herunder blir nattemørket mer realistisk og levende.

Skrevet
Passe skummelt!? Passe skummelt!!??  :dontgetit:

Jeg fikk nesten hjertestopp da den usynlige tingen kastet kasser og annet søpper på meg  :cry:

Er nå ikke i stand til å gå inn i mørke rom  :ermm:

8350124[/snapback]

Var spennende første gangen, andre gangen plankekjøring. :tease:

Kanskje meg som er skada av for mye voldsspill :whistle:

Skrevet (endret)

Er det noen andre måter jeg kan slå på dynamic lightning?

Da mener jeg endre en fil eller noe slik, for jeg klarer ikke å slå det på via options i selve spillet :(

Endret av Kontorstol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...