Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter å ha runna spillet en gang, og holder på med det for andre gang har jeg funnet den ene tingen som iritere meg mer enn noe annet, og det er at man blir dytta på av NPC'r.

 

si man spiller med allierte og man gjemmer seg bak et vrak eller noe, så kommer en eller annen friendly NPC og dytter på deg. og drar deg avgårde når de beveger seg. flere ganger det har skjedd og jeg blir så iritert at jeg roper ganske lange og krafige gloser mot NPC'ne

Lenke til kommentar

Jeg synes S.T.A.L.K.E.R kan sammenlignes med FarCry.

Det er et kjempebra spill, spillmessig og grafikkmessig.

Bra underholdning og alt er egentlig genialt.

 

MEN, det er nemlig et stort MEN;

 

Som FarCry er bra fram til "ape" monstrene kommer,

er S.T.A.L.K.E.R bra fram til du møter masse "monstre".

 

Jeg liker nemlig ikke monstre, ikke det at det er skummelt, men

det at det ødelegger spillet. Med blandt annet at de tåler jo 1000 skudd o.l.

 

 

Hvorfor kan ikke et spill som S.T.A.L.K.E.R bli uten monstre, for de type spillene

er jo driit bra fram til dette kommer.

 

 

<En liten mening fra meg>
Endret av trash89
Lenke til kommentar
Jeg synes S.T.A.L.K.E.R kan sammenlignes med FarCry.

Det er et kjempebra spill, spillmessig og grafikkmessig.

Bra underholdning og alt er egentlig genialt.

 

MEN, det er nemlig et stort MEN;

 

Som FarCry er bra fram til "ape" monstrene kommer,

er S.T.A.L.K.E.R bra fram til du møter masse "monstre".

 

Jeg liker nemlig ikke monstre, ikke det at det er skummelt, men

det at det ødelegger spillet. Med blandt annet at de tåler jo 1000 skudd o.l.

 

 

Hvorfor kan ikke et spill som S.T.A.L.K.E.R bli uten monstre, for de type spillene

er jo driit bra fram til dette kommer.

 

 

<En liten mening fra meg>

8457355[/snapback]

 

Far Cry hadde monstre.

 

Last ned "one shot, one kill", mod, eller double damage mod.

Lenke til kommentar

Nå som jeg er ferdig med Stalker kan jeg vel gi en liten kommentar. Starten av spillet er veldig forvirrende, men det er lett å indentifisere seg med karakteren. Du har ikke så mye anelse om hva som foregår rundt deg, men om du prøver så kan du finne ut av det meste, både på egenhånd og av andre i spillet. Etterhvert som man får dreisen på våpen og alt utstyr, blir spillet ganske enklere. Jeg brukte veldig god tid i starten, men etterhvert som jeg kom til Red Forest ble det veldig mye rett fram for min del, men det var vel min egen feil. Mot slutten så ble jeg rett og slett lei av å plaffe ned skurk etter skurk. Og når man har 40+ medkits i sekken så er det ikke så veldig mye problem.

 

Jeg har såpass dårlig pc at jeg ikke fikk utnyttet grafikken maksimalt til full dynamic lighting. Dette ville garantert ha endret spilleopplevelsen.

Lenke til kommentar

Skulle ønske det ikke var monstre med i dette spilet. får hjerteinfarkt hver gang jeg spiller det pga dem... Det passer heller ikke inn med spøkelser osv... Det er bare teit. Synes spillet har senka seg sjøl me dette.. Hadde vært bedre om de hadde holdt seg til mennesker, kanskje noen få zombier?

Lenke til kommentar
Jeg spilte i 2-3 timer, og så avinnstallerte jeg det. Dørgende kjedelig. Jeg som hadde litt forhåpninger. :(

8522091[/snapback]

 

 

Trist å høre....det er jo ikke sikkert du vil like det uansett da...men ganske sikkert er det at det tar noe tid før spillet griper deg helt. Du bør absolutt gi spillet en sjanse til og prøve litt lenger....det er det verdt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...