Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torino og verona er veldig like i str, så bare bestill det som herring mener er ekvivalent til 41. Ellers må jeg si at jeg ble skuffet over hvor fort det gikk å slite ned sålen på verona. Den er veldig tynn, og varte ikke mer enn et halvt år for meg før sømmen som holder den på plass gikk opp en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt på seilersko synes jeg seilersko i mørk brunt skinn ser ut som om du er 40+ og ganske kjipt. En annen farge eller semsket skinn synes jeg ser litt mer gøyalt og pent ut.

Det var jeg ikke klar over. Fordelen med mørk brunt skinn er vel at det passer til alle mulige fargede bukser?

Mjæææ, jeg har et par med navy og ser ikke helt hva de ikke passer til.

Lenke til kommentar

Hva tenker du om kvaliteten og hvordan er de i størrelsen? :)

 

Jeg opplever de som god kvalitet, nå er ikke jeg like kvalitetsbevisst som mange andre her inne

men har ikke noe å utsette på kvaliteten

De er litt store i størrelsen, men lurer på om jeg har ¨wide¨ i bredde om de har noe å si...

 

Sjekk på Heppo.no om de har skoene til lavere pris, der jeg bestillte og brukte

rabattkoden ¨4KR9FJA75¨ for 15% avslag om man betaler med VISA

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om disse http://www.brandos.n...ic-brown/a19806 som hverdagssko? usikekr på fargen.

 

vertfall relativt gode sko , jeg har disse (spoiler) og bruker de som hverdagssko , så fargen skal ikke jeg kritisere iallefall ;) , men mine kostet bare 500spenn

 

 

 

 

 

Hva tenker du om kvaliteten og hvordan er de i størrelsen? :)

 

Kvaliteten er som Sebago. God med tanke på hva du betaler med andre ord.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt på seilersko synes jeg seilersko i mørk brunt skinn ser ut som om du er 40+ og ganske kjipt. En annen farge eller semsket skinn synes jeg ser litt mer gøyalt og pent ut.

Det var jeg ikke klar over. Fordelen med mørk brunt skinn er vel at det passer til alle mulige fargede bukser?

Mjæææ, jeg har et par med navy og ser ikke helt hva de ikke passer til.

Jeg kan ikke ta navy, har altfor mange blå klær :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...