Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

disse kunne jeg lett ha pulled-off som finsko til fest/konfirmasjon/anledninger

Du har nå gjort deg selv til kroneksempelet på hva som er galt med dagens ungdom.

 

Så skriv litt på bloggen om det og sett på noe Michael Jackson da.

 

Kan godt være kroneeksemplet ditt på hva som er galt med dagens ungdom jeg.

Selv om jeg antar at vi er vokst opp i ganske så forskjellige verdener med ganske forskjellige impulser.

 

edit:

Hahahahahahaha.

Da er det bedre å "pull 'em off" bokstavelig talt, og gå i sokkelesten. De triste, kjipe stygge greiene der i en konfirmasjon? Neppe. Men du ser j ogå ut til å mene at komfirmasjon ikke er en andledning som krever full dress - det sier vel nok om din kunnskap om hvordan man bør kle (og sko) seg..

Har alltid trodd rene sneakers og hvit skjorte var nok for konfirmasjon.

Har ei heller eid en hel dress siden jeg konfirmerte meg selv.

Men det er nok noe i det du sier, da jeg bare har kjøpt muligens halvparten av garderoben min selv og resten er fra da jeg var 16+/fått i julegaver osv. fra familie/ekser osv. og når jeg først skal kjøpe meg noe blir det heller ett nytt par med nike dunks/andre mid/hitop sneakers eller en artig t-skjorte.

Tror jeg bare gjør en stille retrett fra hele tråden her før jeg tråkker enda mer i salaten.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heterr kroneksempel, ikke kroneeksempel, hvis det var det du forsøkte å rette på.

 

Jeg tviler forresten på at det er noen her som ville gått med de - mildt sagt - grusomme skoene (bildene i spoileren din), så der er vi alle enige. Det er for øvrig lov å foretrekke sneakers fremfor pensko, men i formelle anledninger (konfirmasjon, bryllup, begravelser o.l.) er det aldri passende.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk kommer inn i denne delen av forumet, og rakker ned på folk som er interessert i mote/klær.

Lenke til kommentar

Mr. Primera, jeg kan gi deg eksempel på hvordan vi ser på deg ved å trekke analogier til dine interessefelt;

 

"Mac er best siden den får ikke virus sånn som alle dataer med Windows får, men med Norton går det bra."

 

Eller;

 

"Fiat 500 er den beste og fineste bilen siden den er perfekt i trafikken og har god størrelse på motoren".

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Loake Chatsworth. Kan også fåes kjøpt i norsk nettbutikk, hvis du ønsker det. Har hatt et slikt par i to år nå, og jeg synes de bare blir flottere. Det er ikke alle sko som overlever så veldig mange norske vintre, men mine står fortsatt sterkt, enda de er brukt MYE og er gått mye med. (Jeg brukte de annen hver dag det første året og gikk hjem fra skolen med de...) I tillegg har de en overkommelig pris.

 

EDIT: Gode bilder fra en bruker som hang her mye før, han sa han bestilte en halv størrelse mindre enn normalt, og de satt bra. Forsåvidt enig i det :p

 

post-120974-0-46367100-1341787383_thumb.jpg

post-120974-0-06480600-1341787387_thumb.jpg

Endret av DexterMorgan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...