Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, ofte er ikke skoen man har lyst på tilgjengelig i alle bredder heller - eller i mitt tilfelle, blir sko som er brede nok som regel for høye over leste, siden jeg har flate,brede føtter som en and. Lurer på om jeg skal prøve en sånn neste gang jeg kjøper ordentlige sko, i stedet for å gå fire uker med ingrodde stortånegler mens jeg går dem inn. Må jo være greit å kunne jukse litt i starten, så¨lenge det ikke skader skoene. Bør vel være relativt trygt om man gjør det forsiktig?

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter nye sko. Hvilke sko ville dere brukt til litt mer uformelle anledninger, som skole og hverdag? Elsker skoene dere legger ut her, men som påpekt er vel ikke det egnet til hverdagsbruk og ikke noe jeg ser meg bruke på skole. Men, er så ufattelig lei av Converse som så og si alle under 18 i Norge bruker. Så ja, hvilke sko ville dere gått etter? :) Ville satt pris på tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter nye sko. Hvilke sko ville dere brukt til litt mer uformelle anledninger, som skole og hverdag? Elsker skoene dere legger ut her, men som påpekt er vel ikke det egnet til hverdagsbruk og ikke noe jeg ser meg bruke på skole. Men, er så ufattelig lei av Converse som så og si alle under 18 i Norge bruker. Så ja, hvilke sko ville dere gått etter? :) Ville satt pris på tilbakemelding!

Wingtips brogues i semsket skinn.

Lenke til kommentar

Han sier han går på skole, så det er vel greit å anta at det er snakk om vgs. Det skal ekstremt mye til for å ikke se ut som en megaidiot hvis man bruker wingtips på vgs, enkelt og greit. Det virker ikke helt som om folk her har den ringeste anelse om til hvilke anledninger forskjellige sko- og klestyper passer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på utkikk etter nye sko. Hvilke sko ville dere brukt til litt mer uformelle anledninger, som skole og hverdag? Elsker skoene dere legger ut her, men som påpekt er vel ikke det egnet til hverdagsbruk og ikke noe jeg ser meg bruke på skole. Men, er så ufattelig lei av Converse som så og si alle under 18 i Norge bruker. Så ja, hvilke sko ville dere gått etter? :) Ville satt pris på tilbakemelding!

 

Clarks desert boot beeswax.

 

123334_366_45.jpg

Endret av Lapo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...