Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilken type sko dette er? Og evt. hvor på nettet jeg kan få kjøpt slike..? Det jeg liker med de, er høyden, fargene og borrelåsen.

 

Jeg er for tiden i utlandet og har kun en iPad, men det hadde vært veldig fint om dere kunne tatt en kikk innom denne linken:

http://shop.boxeurdesrues.com/eu/UK/en/Leather-sneaker-with-suede-details-White-Blue-37_BXSMM026.aspx

Lenke til kommentar

Er det noe jeg føler alltid ødelegger antrekkene er det skoene, jeg pleier alltid å slite med å finne ut hvilek sko som passer til antrekket jeg har bestemt meg for å bruke og ender som oftest opp med de hvite conversene mine(ikke high top).

 

Det er forsåvidt greit det, men det blir kjedelig å kun bruke disse skoene pluss at siden "alle" går med converse fortiden har det blitt en liten hipster-faktor over det som gjør at jeg ikke er helt 100% fornøyd med bruken av de.

 

Noen forslag til andre sko som passer bra med slim-fit jeans og beige slim-fit chinos?

Lenke til kommentar

Kjøpte et par Sebago Docksides fra statene for en stund tilbake. De har kommet nå, men er for store, selv om det er oppgitt samme størrelse som jeg testet i en butikk i Oslo.

 

Jeg vil gjette på at skoen er størrelse 43, og min fot er 42. Når jeg går med dem sitter ikke helen fast, og jeg får gnagsår etter to minutter.

 

Er det noen måte å fikse dette på? Noe jeg kan sette inn i skoen eller noe? Gå med tykke sokker er ikke så greit, siden det er docksides.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg føler alltid ødelegger antrekkene er det skoene, jeg pleier alltid å slite med å finne ut hvilek sko som passer til antrekket jeg har bestemt meg for å bruke og ender som oftest opp med de hvite conversene mine(ikke high top).

 

Det er forsåvidt greit det, men det blir kjedelig å kun bruke disse skoene pluss at siden "alle" går med converse fortiden har det blitt en liten hipster-faktor over det som gjør at jeg ikke er helt 100% fornøyd med bruken av de.

 

Noen forslag til andre sko som passer bra med slim-fit jeans og beige slim-fit chinos?

Desert boots?
Lenke til kommentar

Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen.

 

Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg?

Lenke til kommentar

Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen.

 

Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg?

Du kan jo prøve med et par innleggssåler for hælene og se det blir noe bedre.

Lenke til kommentar

Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen.

 

Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg?

Mine er også stor, men jeg har strammet dem litt over vristen, akkurat så mye at de ikke glipper, og gnagsår får du fordi skoen er ny og hard. Etter hvert kommer skoen til å forme seg etter foten din.

Lenke til kommentar

Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen.

 

Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg?

Mine er også stor, men jeg har strammet dem litt over vristen, akkurat så mye at de ikke glipper, og gnagsår får du fordi skoen er ny og hard. Etter hvert kommer skoen til å forme seg etter foten din.

 

Har litt brede føtter, så de fleste nye sko gnager litt på sidene. Derfor har jeg kjøpt meg en skostrekker for å strekke skoen noen millimeter i bredden. Dette vil gjøre at skoene blir mye bedre å ha på seg, for det er uansett ikke snakk om mye strekking før de blir perfekte.

 

$(KGrHqJHJFcE-lwk9D7HBPuzzs8OTw~~60_35.JPG

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...