Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No go for min del.

http://www.styleforum.net/showthread.php?t=166566

 

For £200 kan du gjøre andre veldig gode kjøp, og tror dessverre ikke at de skoene er et så veldig godt kjøp når du ser på kvaliteten ift. prisen.

Reagerte på det samme selv. Man får bedre kjøp rundt samme sum.

 

Henrikwl: Man ser at skoene Ikke har tilfredstillende kvalitet ved å fokusere på vampen (område over og rett før tærne), som man kan se har den allerede begynt å bli bølgete, noe som ofte skyldes at det er tynt lær.

Lenke til kommentar

Allen Edmonds ligger også i samme prissjikte, så ville kikket på de.

Alden blir noe dyrere, ligger vel typisk i området rundt $450-$500, så de blir jo noen hundrelapper dyrere.

Crockett & Jones ligger vel enda litt høyere oppe igjen, f.eks. har de Canterbury som ligner litt, den koster £300.

 

Barker får du til med budsjettet ditt, og det samme gjør du med Loake. F.eks. kan du få Loake til nesten samme pris fra Heppo.no, og da slipper du toll og moms. http://heppo.no/herresko/pensko/loake-buckingham-100517-0099

Lenke til kommentar

…ser på kvaliteten…

 

How? :eek:

 

Jeg ville elsket å kunne bedømme skokvalitet egenhendig. Reveal your secrets!

 

;)

Ser var nok ikke en passende formulering -- burde nok heller stått "når man tenker på den antatte kvaliteten". Jeg er nok ikke flink nok til å se om sko er gode eller ei bare ved å se på et bilde på nett, men jeg vet at når et merke kan direkte sammenlignes med A&F og da plutselig skal produsere sko ville jeg heller sett på alternativer, spesielt når det er snakk om sko i den prisklassen der det finnes mange andre, gode alternativer.

 

Edit: Hvorfor klarer ikke forumet å slå sammen postene mine lengre? Pleier jo å gjøre det..

Lenke til kommentar

Rett etter at jeg hadde postet stod det "Skrevet To minutt siden". Det tok ikke to minutter å laste inn, men kan gå med på at det var 2 minutter og 50 sekunder. Så la jeg inn et nytt innlegg som faktisk ble slått sammen, og det var maksimalt ett minutt etterpå, så den har vel oppdatert for det nyeste tidspunktet.

Lenke til kommentar

Allen Edmonds ligger også i samme prissjikte, så ville kikket på de.

Alden blir noe dyrere, ligger vel typisk i området rundt $450-$500, så de blir jo noen hundrelapper dyrere.

Crockett & Jones ligger vel enda litt høyere oppe igjen, f.eks. har de Canterbury som ligner litt, den koster £300.

 

Barker får du til med budsjettet ditt, og det samme gjør du med Loake. F.eks. kan du få Loake til nesten samme pris fra Heppo.no, og da slipper du toll og moms. http://heppo.no/herresko/pensko/loake-buckingham-100517-0099

 

This.

 

Gå inn på FS: MC på SF, så er det en bruker som selger nye AE til redusert pris. Sikkert mulighet for å få billig shipping og. Svært fornøyd med mine AE, dog er dette brukte fra eBay. Alt jeg leter etter nå er brogues i shell cordovan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...