Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://nelly.com/no/sko-mann/sko/casual/tiger-of-sweden-jeans-550/dave-01-550296-14/

 

Er redd de første blir kanskje littegranne for pene(passer bedre til dress?). Vil ikke ha de hvis de har slike såler under som gjør at det høres ut som du går med dressko.

Synspunkter? Btw: er 19 år.

Baren jeg som får opp slike sko i hode?

31535.jpg

 

Minner meg om sykkelskoene fra lacoste som "alle" gikk rundt med under keeghetens storhetstid. J.Lindeberg hood og et par lacoste sykkelsko gjorde susen - kombinert med lyse slitte jeans, tennissokker over jeansene og kronen på verket - bannebånd :ph34r:

 

Min erfaring med det andre paret du linker til fra ToS, er at slike sko ofte ikke er verdt så mye penger. I overkant av tusenlappen for et par sko av den type, vil jeg personlig si er for mye penger. Har erfaring med at slike sko går opp i sålen og generelt er av dårlig kvalitet - uansett pris og merke. Skoene som er linket fra Zara er etter min smak førti ganger penere enn de to eksemplene fra nelly.com.

Endret av Mantoius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg om sykkelskoene fra lacoste som "alle" gikk rundt med under keeghetens storhetstid. J.Lindeberg hood og et par lacoste sykkelsko gjorde susen - kombinert med lyse slitte jeans, tennissokker over jeansene og kronen på verket - bannebånd :ph34r:

:rofl:

(Sorry for OT... men)

Glemte beltet!

2rfymbt.jpg

 

alternativt

 

crown+belt.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Hvordan er All Star for tiden? Har vurdert å kjøpe det, men vil ikke være for in eller ut.

Det er bare å kjøpe. Å bry seg om hva som er in eller ut er uanset _så_ 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...