Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke av disse passert til litt finere anledninger kombinert med jeans? Enten Herring Asquith eller en Church Westbury "slight second". Står tilogmed på beskrivelsen av Chruch Westbury at: This shoes looks as good with a suit as jeans.

Herring-Herring%20Asquith-Chestnut%20burnished%20Calf-2674-1430-1.jpg

 

 

1202-10-photo3.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Det ser ut som læret på Churchene er litt 'distressed'. Personlig liker jeg doble foran enkle.

 

Personlig har jeg aldri hatt enkle eller doble monks. Ut i fra bilder av de skoene jeg har sett på, liker jeg definitivt enkel monkstrap bedre. Synes det ser mer elegant og stilrentut . Finner utrolig mange fine enkelt monks, har vel ikke sett noen fine double monks overhode til under 2k, i riktig farge (tan, chestnut, tabacco)

 

Det ser ut som læret på Churchene er litt 'distressed'.

"Googled it"

 

Dvs at de er "slitt" med vilje, vil du si det er positivt eller negativt? Smak og behag? Eller er det noe som sier at det er negativt, på samme måte som blanke skinnsko er...

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Det burde vært en MoV-Synonymordbok, så man får litt variasjon. Dere over her har vært veldig flinke til å variere ordvalgene.

 

Andre ordforslag:

 

 

avskyelig, fordervelig, forferdelig, fryktelig, grusom, horribel, infam, nederdrektig, nedrig, sjofel, vemmelig, ekkel, frastøtende, ful, grim, heslig, ikke pen, motbydelig, stygg, uestetisk, ulekker, uskjønn, vansiret, vemmelig

 

 

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det burde vært en MoV-Synonymordbok, så man får litt variasjon. Dere over her har vært veldig flinke til å variere ordvalgene.

 

Andre ordforslag:

 

 

avskyelig, fordervelig, forferdelig, fryktelig, grusom, horribel, infam, nederdrektig, nedrig, sjofel, vemmelig, ekkel, frastøtende, ful, grim, heslig, ikke pen, motbydelig, stygg, uestetisk, ulekker, uskjønn, vansiret, vemmelig

 

 

 

 

Du glemte en: «en vederstyggelighet». :innocent:

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i sko som dette, bare litt lavere (slik som dress-sko). Se bort ifra farger osv.... Har sett et par på Capricci (eller hva det heter i Stavanger), men de kostet 3k. :dontgetit:

Helst fysisk butikk. Pris: max 2k.

 

EDIT: Her er et bedre bilde på hva slags sko jeg er ute etter.

Endret av Calico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...