Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med nettbutikksko.com? Så etter Vibram fivefingers som de selger der til 6-700 kroner, men stusser litt på google translation opplegget de har på siden. Det er generelt billige priser, men er litt skeptisk. Virker som det er en Amerikansk nettside som sender til Norge.

 

Edit: Ser forøvrig at de seller Supra til 600 +/-. Det er en ganske pen pris! :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Det er vel stor sjanse for at siden

http://www.vibramfiv...gersnorge.info/

også er fake. Da den ikke oppererer med noe telefonnummer eller epost, og den eneste måten og kontakte dem er via et kontaktskjema. I tillegg er prisene mystiske lave.

 

Men ja, er interessert i en nettside som selger Vibram fivefingers til en grei pris, hadde vært morsomt å fått prøvd de.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Ja, den er fake. Tror dette er de som er autoriserte:

Nettbutikker som selger Vibram FiveFivefingers i Norge:

 

Har et par KSO selv. Har løpt med de et par ganger, men siden det er så tungt for bena blir det ikke ofte nok. Må klare å gå på trening ellers også. Jeg løper i lysløype. Startet på 1km. Tror jeg er oppe i 1,5km nå. Du må være forsiktig så du ikke får betennelse i leggene.

Lenke til kommentar

Ja, den er fake. Tror dette er de som er autoriserte:

Nettbutikker som selger Vibram FiveFivefingers i Norge:

 

Har et par KSO selv. Har løpt med de et par ganger, men siden det er så tungt for bena blir det ikke ofte nok. Må klare å gå på trening ellers også. Jeg løper i lysløype. Startet på 1km. Tror jeg er oppe i 1,5km nå. Du må være forsiktig så du ikke får betennelse i leggene.

 

Har forsøkt å løpe endel barbeint og foreløpig har det vært helt utrolig deilig. Legger riktignok merke til at mange synes barefootrunning og Vibram fivefingers er en hype, men min erfaring er at det belaster knærne vesentlig mindre (gammel fotballskade som ødelegger jogging for min del). Nå løper jeg for det meste i skogen hvis jeg løper barbeint, og det er en helt annen følelse enn med joggesko.

 

Løper foreløpig ikke noe særlig mer enn 2-3 km, får se hva jeg klarer med KSO. Bestilte i går fra Barefootrunning.no.

 

Ang. Nettbutikksko og vibramnorge så ser jeg at de sidene ligner mye på hverandre. Begge skriver om shipping fra utlandet til Norge etc, men tviler sterkt på at de er genuine. :)

 

EDIT: Trenger forøvrig tips til hvor jeg kan få kjøpt skotre! Helst sedertre. :) Takker for tips.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...