Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var ca 10 dollar, jeg måtte betale for frakten. Så det er jo "greit". Uansett billigere enn å bestille flere par sammen, da må man jo betale både moms og toll. Noen som vet hva satsen er når det gjelder toll på skotrær?

Var det ikke det som var prisen for frakten bare innen USA? Man får en mail med en regning man betaler med Paypal, og jeg måtte i alle fall betale 28$ for to par, i tillegg til de 11 ved bestillingen. Uansett ville du nok ikke fått de billigere noen andre steder ;)

Lenke til kommentar

Da jeg fikk oversendt Church's Legate fra Herring så satt de prisen til halvparten. Noen som har noen erfaring med om de gjør det med skotrær også. Gjør de det kan man jo få sedertre fra Herring uten moms og toll.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Er på jakt etter noen sommersko ettersom de gamle lacoste skoene begynner å bli, ja, gamle! Er forøvrig veldig fornøyd med de skoene og liker stilen, men alle her dem jo og er lysten på noe nytt(regner med dere hvet hvilke jeg snakker om, i svart).

 

De neste skoene jeg er på utkikk etter må stå i stil til beige/lysbrune chinos ettersom det er det jeg helst går med, og jeg vil aller helst ha de svarte. Har funnet et par, men er åpen for flere forslag. Her er de jeg har funnet:

 

http://nelly.com/no/sko-mann/sko/casual/tiger-of-sweden-jeans-550/dave-01-550296-14/

 

http://nelly.com/no/sko-mann/sko/casual/tiger-of-sweden-1004/bill-10-550295-29/

 

 

Er redd de første blir kanskje littegranne for pene(passer bedre til dress?). Vil ikke ha de hvis de har slike såler under som gjør at det høres ut som du går med dressko.

Synspunkter? Btw: er 19 år.

Lenke til kommentar

Å si at de første der passer til dress er blasfemi!

 

Men, for å gi ett tips til sko du kanskje kunne brukt (uten at jeg kjenner stilen din så veldig godt ut i fra to grelle bilder av sko og noe om beige chinos), så er kanskje ikke disse så dumme..

Endret av Hvorre™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...