Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allen Edmonds ligger også i samme prissjikte, så ville kikket på de.

Alden blir noe dyrere, ligger vel typisk i området rundt $450-$500, så de blir jo noen hundrelapper dyrere.

Crockett & Jones ligger vel enda litt høyere oppe igjen, f.eks. har de Canterbury som ligner litt, den koster £300.

 

Barker får du til med budsjettet ditt, og det samme gjør du med Loake. F.eks. kan du få Loake til nesten samme pris fra Heppo.no, og da slipper du toll og moms. http://heppo.no/herresko/pensko/loake-buckingham-100517-0099

 

This.

 

Gå inn på FS: MC på SF, så er det en bruker som selger nye AE til redusert pris. Sikkert mulighet for å få billig shipping og. Svært fornøyd med mine AE, dog er dette brukte fra eBay. Alt jeg leter etter nå er brogues i shell cordovan.

Oppdaget nettopp denne siden: Fit is King. Er en av SF sine brukere som har lagd den, og gjør det latterlig mye enklere å søke gjennom FS-biten av forumet. Genial tjeneste.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte nettopp å legge den inn under foreldrekontroll på routeren hjemme, så slipper jeg å bli fristet til å impulskjøpe klær for penger jeg burde brukt på mer fornuftige ting.

 

Er jo sånn at man åpner opp siden og så finner man 2-3 par med sko man har lyst på med en gang, og det er uten å engang bla om til neste side. Er skummelt, og med prisene man får fra SF blir det ikke bedre.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jeg har allerde tre par "pensko". Og jeg bruker ikke pensko mer enn rundt ti ganger i året. :p Men, kan jo være jeg får en jobb hvor det er nødvendig, man kan jo aldri ha for mye sko? :woot:

 

Har store problemer med UK8 = US. Har et par Allen Edmonds, og de er US8.5 og sitter bra. Har også et par Florsheims i 8.5, og de er litt trangere. Har et par Herring Richmond i UK8, og de er litt store. :S

Lenke til kommentar

Allen Edmonds ligger også i samme prissjikte, så ville kikket på de.

Alden blir noe dyrere, ligger vel typisk i området rundt $450-$500, så de blir jo noen hundrelapper dyrere.

Crockett & Jones ligger vel enda litt høyere oppe igjen, f.eks. har de Canterbury som ligner litt, den koster £300.

 

Barker får du til med budsjettet ditt, og det samme gjør du med Loake. F.eks. kan du få Loake til nesten samme pris fra Heppo.no, og da slipper du toll og moms. http://heppo.no/herresko/pensko/loake-buckingham-100517-0099

 

Tilgi meg for å være litt noob når det kommer til brogue-sko, men jeg har relativt store føtter, 12 i UK, og skoene fra heppo ble jo very wide i de større størrelsene. What to do?

Lenke til kommentar

Hvordan?! Brukte nesten en uke på mine Herring Torino...

 

Skrev de på fraktbeløpet? Hvis ikke får du en noe høyere regning fra UPS. Skrev ikke på hos meg, så UPS beregnet til 250 kroner. Var jo egentlig £15, men for å få godkjent det beløpet måtte jeg sende inn ordrebekreftelse, og det blir jo ikke populært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...