Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt og ingen gode svar på hvorfor egentlig, annet enn at materialet har den fargen orginalt og det i gamle dager var en ekstra kostnad å forandre det, og de har fortsatt beholdt den hvite sålen å bygd designet på skoen deretter.

 

Så min konklusjon: Historie, de startet med hvit såle, så hvorfor ikke fortsette..

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg var i Oslo så jeg et par Adidas sko jeg hadde lyst på, men rakk ikke å kjøpe de, fordi jeg måtte rekke toget.

 

Skal tilbake til Oslo i morgen, så skal se om jeg rekker å kjøpe de før jeg tar toget videre til Drammen :)

 

Aner ikke hva modellen het, men de var hvite med de tre hvite stripene på siden. De var en "høy" modell, ligner litt på fasongen på de tre skoene iBrick postet over her.

Husker det var noen røde og blå detaljer.

 

Er det noen som aner hvilke sko jeg snakker om, og kunne fortalt meg hvilken modell det er, og eventuelt funnet et bilde for meg?

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

1)

Tja, hvor mange spørs helt om du mener absolutt alle, bruk og "box-fresh" eller kun bruk..

Viss du regner alle, er jeg faktisk litt usikker.. Har bare ett fåtall av skoene liggende hjemme fortiden.

 

2)

Alle skoene som er i bruk blir vasket regelmessig med forskjellige skoprodukter, alt som ikke er i "daglig" bruk ligger i skoposer i orginaleskene.

 

3)

Favorittmodell nå eller gjennom historien?

Lenke til kommentar

Debatten ble noe amper. I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '24' svar på allerede slettet innlegg.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...